طرح های نیمه تمام فاضلاب شهرهای کرمان،زرند،سیرجان به بخش خصوصی واگذار شد

طرح های نیمه تمام فاضلاب شهرهای کرمان،زرند،سیرجان به بخش خصوصی واگذار شد

خبرنگار آبفا کرمان-یکی از زیربناهای توسعه،تامین بهداشت و حفاظت از محیط زیست اجرای طرح های فاضلاب می باشد که این مهم در اولویت فعالیت های شرکت های آب و فاضلاب قرار دارد.

سلطانی معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با بیان مطلب فوق افزود: در همین راستا و به منظور تسریع در عملیاتی نمودن طرح های نیمه تمام عمرانی در سه سال گذشته ،اجرای این پروژه در شهرهای کرمان،زرند و سیرجان به شرح زیر به بخش خصوصی واگذار شد :

پروژه فاضلاب سیرجان با برآورد اولیه ۱۸۳۰ میلیارد ریال شامل احداث شبکه های جمع آوری ، نصب سیفون و ساخت تصفیه خانه به شرکت کاریز واگذار گردید که در حال حاضر با پیشرفت حدود ۳۰ درصد در حال انجام می باشد.

پروژه فاضلاب زرند با برآورد اولیه ۲۱۷۰ میلیارد ریال به شرکت فولاد زرند ایرانیان واگذار شد که این پروژه نیز به مدت ۳ سال با اجرای  ۴۹۵ کیلومتر شبکه جمع آوری،۶۰۰۰۰ فقره نصب سیفون و ۱۶۰۰۰ مترمکعب تصفیه خانه احداث می شود.

باقیمانده پروژه فاضلاب کرمان نیز با برآورد اولیه ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال به شرکت فولاد بوتیا واگذار شد که ظرف مدت ۵ سال ۱۴۵۰ کیلومتر شبکه جمع آوری و۹۰۰۰۰  مترمکعب تصفیه خانه احداث می شود و همچنین۱۳۵۰۰۰ فقره سیفون نیز نصب خواهد شد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفا استان کرمان در پایان اذعان کرد: با اجرای این پروژه ها نرخ بهره مندی از شبکه فاضلاب در استان کرمان از ۱۰ درصد به ۴۵ درصد خواهد رسید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان کرمان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان کرمان

    شرکت آب و فاضلاب استان کرمان

    شرکت آب و فاضلاب استان کرمان یک شرکت در شهر کرمان می باشد

      نظرات