فازاول پل فرهنگیان همدان افتتاح شد

فازاول پل فرهنگیان همدان افتتاح شد

معاون اول رییس‌جمهور به منظور افتتاح چندین پروژه عمرانی درسفری یک روزه وارد استان همدان شدومورد استقبال مسوولان قرار گرفت.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) با حضور محمدرضا رحیمی فازاول پل تاریخی فرهنگیان شهر همدان به بهره‌برداری رسید.

وی درمراسم افتتاح این پل علت تاخیر در بهره‌برداری از پل فرهنگیان همدان را بدقولی برخی از مسوولان قبلی دانست و گفت: این پل باید پیش ازاین به بهره‌برداری می‌رسید، زیرا که این پل یک پروژه ملی ومتعلق به غرب کشور است و باید تلاش کنیم که فاز‌های بعدی این پل هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

رحیمی از استاندار همدان خواست امکانات خود را برای کارهای بزرگ فراهم کند و از نظر کارهای فنی و عمرانی به دنبال کارهای بزرگ باشد.

استاندار همدان نیز در این مراسم گفت: حضور و سرکشی طرح‌ها توسط رحیمی نقش مهمی در پیشرفت و توسعه این شهر داشته است. حضور معاون اول رییس‌جمهور در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح به عنوان کاروان کار و تلاش تلقی می‌شود که نتیجه آن به فعالان اقتصادی ختم می‌شود. شهردار همدان نیز گفت: معاون اول رییس‌جمهور برای پیشرفت این طرح۵۰ میلیارد ریال اختصاص دادند که نقش مهمی در افتتاح این طرح داشته است.

سید مسعود عسگریان بیان کرد: در مجموع برای اجرای پل تاریخی فرهنگیان ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که بخش عمده آن توسط اعتبارات دولتی (۱۱۵میلیاردریال) و بخش دیگر آن توسط منابع داخلی شهرداری تامین شده است.

عسگریان باقدردانی از زحمات معاون عمرانی شهرداری و مدیرعامل سازمان عمران شهرداری همدان دراجرای این پروژه گفت: تقاطع غیرهمسطح پژوهش و رسالت در همدان در حال اجراست که از پیشرفت خوبی نیز برخوردار است و عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح بلوار بهشت نیز کلنگ‌زنی می‌شود. لازم به ذکراست که عملیات اجرایی پروژه پل فرهنگیان همدان از پایان سال ۸۵آغاز شده، ولی به دلیل مشکلات از جمله جابه‌جایی تاسیسات حدود دوسال نیمه تعطیل بوده ودرسال ۸۸ عملا «کار اجرایی و پایه‌ها شروع شده است. طول این پل۸۵۰متر، در دو لاین رفت و برگشت و به عرض ۴۳متر است.

 

 

    نظرات