تسهیل خدمات بانکی به روشندلان در یکسال گذشته
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مسعود ایزدی مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن، توضیح داد: بانکمسکن همواره سعی کرده که طی سالهای اخیر، محصولات متنوعی برای بهرهگیری از روشندلان عزیز ارایه کند. وی افزود: در کشور حدود ۹۰ هزار روشندل وجود دارد، که این گروه از هموطنان برای انجام امور بانکی در سالهای گذشته، نیاز به یک همراه یا وکیل داشتند، در نتیجه نمیتوانستند به شکل انفرادی امور بانکی خود را انجام دهند. مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن با تاکید بر این که یکی از اقدامات بانک مسکن در یک سال اخیر، تغییر این رویه بوده است، گفت: به دنبال ابلاغ دستورالعمل بانک مرکزی مبنی بر ارایه خدمات ویژه به مشتریان روشندل بانکی، بانکمسکن نیز دستورالعمل جدیدی را به تمام شعب خود ارایه کرد. وی افزود: در این بخشنامه تاکید شد که کلیه عملیات بانکی (به جز حساب جاری) برای هموطنان روشندل، ...
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات