ارتقای خدمات فرودگاهی مهرآباد در راستای اجرای حقوق شهروندی

ارتقای خدمات فرودگاهی مهرآباد در راستای اجرای حقوق شهروندی

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی نیا، مدیرکل فرودگاه با اعلام این خبر گفت: امسال با استفاده از بهبود ظرفیت های موجود فرودگاهی برای افزایش رضایتمندی مسافران و مراجعان تلاش های خوبی شده است. صفی نیا افزود: بهسازی و نوسازی بیش از ۱۵۰۰ صندلی ترمینالی، نصب تسمه نقاله های پذیرش بار مسافران در ترمینال های ۴و۶ به متراژ بیش از ۲۰۰متر، افزایش و نصب بیش از شش دستگاه آب سردکن در بخش های مختلف ترمینالی، نصب بیش از ۳۰۰ صندلی راحتی و تکمیل تابلوهای راهنمای مسافران در ترمینال ها و لندساید و ساماندهی و به روز رسانی چرخ های حمل بار از جمله اقدامات مهم در حوزه سخت افزاری بوده است. وی گفت: در حوزه نرم افزاری نیز می توان به اقداماتی از جمله بهبود سیستم های اطلاع رسانی مسافران از وضعیت پروازها، تاکید به شرکت های هواپیمایی در ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات