پاسخگویی و همراه کردن مردم ویژگی بزرگ روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی، منصور فخاران در سفر به آذربایجان غربی و در نشست با مدیرکل و شورای معاونین اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای این استان با بیان این مطلب افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از معدود سازمان هایی است که تک تک آحاد جامعه از خدمات آن بهره مند هستند و در تمام طول سال و در همه مناسبت ها خدمات رسانی این مجموعه بزرگ تعطیلی ندارد. وی اشرافیت بر رسانه های نوشتاری، تصویری، شبکه های مجازی و خبرگزاری ها را لازمه روابط عمومی پاسخگو دانست و یادآور شد: این امر نه تنها در همراهی مردم با اهداف و رویکردهای سازمان و اخذ نتایج مطلوب تاثیر بسزایی خواهد داشت بلکه می تواند در تدوین خط مشی و چشم اندازهای آتی سازمان ...
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات