نیکزاد: قانونی‌ترین وزیر در جمهوری اسلامی ایران من هستم

نیکزاد: قانونی‌ترین وزیر در جمهوری اسلامی ایران من هستم

سرپرست وزارت راه و ترابری گفت: در حال حاضر قانونی‌ترین وزیر در جمهوری اسلامی ایران من هستم.www.BanaNews.ir

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سرپرست وزارت راه از اجرای حکم حکومتی درباره خود خبر داد. علی نیکزاد در حاشیه بازدید از پروژه مسکن مهر در ارومیه در پاسخ به سوالی مبنی بر غیرقانونی بودن فعالیت وی به‌دلیل اتمام حکم سرپرستی‌اش در وزارت راه و ترابری افزود: حکم سرپرستی وزارت راه و ترابری بنده به اذن مقام معظم رهبری صادر شده و تا پایان خردادماه سال‌جاری وجهه قانونی دارد.

وی افزود: بنده افتخار می‌کنم که تنها وزیری هستم که حکم فعالیت خود را توسط مقام معظم رهبری دریافت کرده‌ام که این امر نشان دهنده اعتماد مقام رهبری به من است.

وی با بیان اینکه من فعالیت خود را به اذن رهبری در وزارت راه و ترابری آغاز کرده ام، اظهار کرد: سایر وزرا باید بعد از معرفی از سوی دولت به مجلس حکم تایید صلاحیت خود را جهت مدیریت وزارتخانه‌ها از نمایندگان دریافت کنند و این در حالی است که حکم سرپرستی وزارت راه من به صورت مستقیم از سوی رهبری صادر شده است.

به گزارش بنانیوز به نقل از مهر، به گفته نیکزاد، هیچ‌کس تا پایان اتمام مدت حکم سرپرستی وی در وزارت راه و ترابری حق اعتراض ندارد زیرا حکم وی از سوی مقام معظم رهبری به وی تفویض شده است.

 

 

 

    نظرات