پیام رئیس شورای اسلامی شهر بناب به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس

پیام رئیس شورای اسلامی شهر بناب به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس

دانش آموزان از هفته دفاع مقدس باید درس ایثار و آمادگی برای ساختن آینده کشور را یاد بگیرند

به گزارش روابط عمومی شهرداری بناب، محمد باقر ولایی رئیس شورای اسلامی شهر بناب با تبریک تقارن هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت:این ایام بهترین فرصت برای تبیین ارزش های والای انقلاب اسلامی برای نسل نو پاست.

وی افزود: امروز کشور جمهوری اسلامی که تحت انواع فشار های ددمنشانه ابر قدرت های تو خالی است فرهنگیان وظیفه ای بس سنگین دارند تا بتوانند ویژگی های دفاع مقدس را برای دانش آموزان عزیز تبیین نمایند.◽️رئیس شورای اسلامی با بر شمردن ویژگی های دفاع مقدس گفت: بسیاری از رزمندگان اسلام در دوران نوجوانی و جوانی میز تحصیل را برای دفاع از نظام نو ظهور جمهوری اسلامی ترک کرده  به همه لذت های دل فریب دنیا پشت پا زدند و حضور در جبهه و دفاع از میهن و نظام اسلامی را برتر دیدند .

وی افزود: بی شک اگر این بی اعتنایی به ظواهر فریبنده دنیا نبود رزمندگان هیچ گاه توفیق پیروزی های بزرگ را به دست نمی آوردند.

ولایی از دانش آموزان خواست با تحصیل علوم و فنون، جا در پای شهیدانی بگذارند که خودشان روزی دانش آموز همین مدارس بودند، تا نظام جمهوری اسلامی بتواند بدون وابستگی به کشور های خارجی همچنان استوار و مقاوم در برابر بیگانگان قد علم کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بناب

    منبع خبر

    شهرداری بناب

    شهرداری بناب

    شهرداری بناب یک شهرداری در شهر بناب می باشد

      نظرات