صدای مسافر در فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) راه‌اندازی شد

صدای مسافر در فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) راه‌اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) (IKACNews)، فاروق علیخانی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها با محوریت بهبود کمی و کیفی خدمات در فرودگاه امام (ره)، گفت: به منظور بهبود کمی و کیفی خدمات در فرودگاه امام خمینی (ره)، واحد "صدای مسافر" در این فرودگاه آغاز بکار کرد. وی ادامه داد با راه اندازی این واحد؛ کلیه مسافرین و مراجعین فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) می‌توانند از طریق تماس تلفنی با شماره‌های ۵۱۰۰۱۲۷-۰۲۱ و ۵۱۰۰۱۲۸-۰۲۱ و یا ارسال رایانامه به نشانی passengersvoice@ikac.ir هرگونه درخواست، نظر، پیشنهاد و یا انتقادی در حوزه فرودگاهی دارند را اعلام کنند. علیخانی با بیان اینکه درخواست‌های اعلام شده به واحد "صدای مسافر" در سه دسته عادی، فوری و آنی طبقه‌بندی می‌شوند، گفت : کلیه درخواست‌ها پس از دریافت، ثبت شده و به فرد تماس‌گیرنده کد پیگیری ارائه و پاسخ درخواست‌های فوری و آنی در کوتاه‌ترین ...

متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    منبع خبر

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی

    پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات