تمام درخواستهای رسیده به سامانه «شهراه» پاسخ داده شد
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان ایلام، نوراله دلخواه گفت: از این ۱۷۵ شکایت ۹۵ مورد از درخواستهای ثبت شده در سامانه شهراه در مدت بیان شده مربوط به حوزه حمل و نقل بوده که از جمله آنها تخلف شرکتهای حمل و نقل کالا و مسافر و ۸۰ مورد دیگر مربوط به حوزه راهداری است،که از جمله آنها به خرابی رویه آسفالت، وجود چاله و دستانداز در راههای ارتباطی استان است. وی با بیان اینکه درخواستهای ثبت شده در شهراه در مدت ۱۰ روز به شهروندان پاسخگویی میشود، افزود: ارتباط مردم با این سامانه در حقیقت موجب ارزیابی دستگاهها و بررسی عملکرد کارکنان وزارت متبوع خواهد شد. دلخواه ادامه داد: شهروندان با ورود به سامانه www.shahrah.mrud.ir ، خدمت موردنیاز خود را بهصورت الکترونیکی ثبت میکنند که این خدمات پس از ثبت به صورت متمرکز به زیرمجموعههای ...
متن کامل خبر در سایت پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی
نظرات