دوازدهمین سال جشنواره بادبادک‌ها اردکان برگزار...

شهردار اردکان ضمن گرامی داشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیان داشت: دوازدهمین سال متوالی جشنواره بادبادک‌ها روز پنجشنبه به تاریخ چهارم مهرماه ۹۸ در محل آب‌انبار شهید عباسپور برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان، اباذر غفوری در نشست هماهنگی برگزاری این جشنواره توجه به ارزش‌ها و رعایت شئونات اسلامی در اجرای برنامه‌ها ضروری دانست و تصریح کرد: با توجه به تقارن یافتن برگزاری جشنواره بادبادک‌ها با هفته دفاع مقدس و ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) این جشنواره با شعار «آزادی، ایثار، شهادت» برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: از برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و اجتماعی حمایت کرده و این آمادگی را داریم که این جشنواره‌ها را در سطح استانی برگزار کنیم.

شهردار اردکان با بیان اینکه هدف ما ایجاد و خلق فضاهایی برای شادابی مردم است و این درک مشترک در مدیریت شهری و شورای شهر وجود دارد؛ ادامه داد: ایجاد نشاط اجتماعی، برنامه‌ریزی نظام‌مند برای غنی‌سازی اوقات فراغت، توجه به کانون گرم خانواده‌ها، آموزش مشارکت‌پذیری و ایجاد بستری برای انتقال آموزه‌های شهروندی و آیینی، انقلابی و مهارت‌آموزی شهروندان در حوزه اجتماعی و سلامت و تغییر نگرش شهروندان به مجموعه شهرداری از اهدافی است که برای تحقق آن تلاش می‌کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اردکان

    منبع خبر

    شهرداری اردکان

    شهرداری اردکان

    شهرداری اردکان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر اردکان می باشد

      نظرات