هرجمعه ، یک محله

هرجمعه ، یک محله

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، شهرداری منطقه دو در راستای بهسازی معابر و سهولت عبور و مرور شهروندان، لکه گیری و آسفالت بلوار پاسداران را در دستور کار قرار داده و در حال اجراست.

فعالیت در جهت زیبایی بصری منطقه نیز از دیگر اقدامات شهرداری منطقه دو بوده که در این زمینه رنگ آمیزی پایه های پل فرح آباد و نقاشی دیواری به همت شهرداری منطقه دو عملیاتی شده است.

شهرداری منطقه دو در جهت سهوت عبور ومرور شهروندان، پیاده رو سازی خیابان جام جم -خیابان طالقانی، خیابان رازی و نبش خیابان خاقانی و فارابی را اجرایی کرده است.

اجرای طرح هر جمعه یک محله نیز در راستای ارائه خدمات شهری شامل نظافت، شستشوی معابر، جمع اوری نخاله، هرس درختان در محلات مختلف  با هدف توسعه متوازن و افزایش رضایتمندی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه دو قرار گرفته است.

شایان ذکر است،پیش از این برخی از این پروژه ها از طریق برون سپاری ارائه می شده و اکنون حسب تاکید شهردار محترم در خصوص صرفه جویی در هزینه ها ونیز استفاده از توانمندی کارکنان و ظرفیت های مجموعه شهرداری، پروژه های مذکور با همت کارکنان شهرداری انجام شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات