بازدید رییس کمیسون خدمات شهری، سلامت و محیط زیست شورای شهر از ناحیه کر...

بازدید رییس کمیسون خدمات شهری، سلامت و محیط زیست شورای شهر از ناحیه کر...

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، فرزانه رحمتی رییس کمیسیون خدمات شهری،سلامت و محیط زیست شورای شهر به همراه مظفری شهردار منطقه سه و صالحی مدیریت ناحیه کرهرود، از روند تسطیح و آماده سازی کوچه شهید قائمی جهت آسفالت و همچنین اجرای پروژه دیواره ساحلی رودخانه شهید رحمتی بازدید نمودند.
فرزانه رحمتی رییس کمیسیون خدمات شهری، سلامت و محیط زیست شورای شهر در بازدید از کوچه شهید قائمی گفت: مدت زیادی ساکنان این کوچه به دلیل مشکلاتی که داشتند درخواست تسطیح و آسفالت ریزی معبر کوچه شهید قائمی واقع در بلوار شهید کاظمی کرهرودی را داشتند که خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و همت نیروهای منطقه سه شهرداری این درخواست اهالی در حال انجام می باشد.
مظفری شهردار منطقه سه اراک نیز با اشاره به زیرسازی و آسفالت کوچه شهید قائمی، خاطر نشان کرد: سعی داریم قبل از شروع فصل بارندگی ،پروژه های عمرانی و خدماتی سطح منطقه را تکمیل نماییم.
وی افزود: با توجه به اینکه کوچه مذکور عبور مرور ساکنان این محله را تسهیل می کند بهسازی و ساماندهی آن بسیار حائز اهمیت می باشد که عوامل اجرایی منطقه نسبت به انجام عملیات مذکور اهتمام دارند.
احسان صالحی مدیر ناحیه کرهرود نیز گفت: عملیات تسطیح و زیر سازی کوچه شهید قائمی به پایان رسیده و پیگیر آن هستیم در اولین فرصت آسفالت ریزی این معبر با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری انجام شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اراک

    منبع خبر

    شهرداری اراک

    شهرداری اراک یک شهرداری در شهر اراک می باشد

      نظرات