در مراسم دومین یادواره شهدای شرکت توزیع برق شمال استان

دومین یادواره شهدای شرکت توزیع برق شمال استان کرمان با حضور تعدادی از بسیجیان استانی و کشوری در محل سالن اجتماعات شهید بافنده شرکت توزیع برق شمال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمان، دومین یادواره 20 شهید شرکت توزیع برق شمال استان کرمان با حضور تعدادی کثیری از بسیجیان استانی و کشوری در محل سالن اجتماعات شهید بافنده شرکت توزیع برق شمال برگزار گردید. در این مراسم که تعدادی از بسیجیان شرکت آب منطقه ای کرمان نیز حضور داشتند از پدر شهید حمید ادیبی، شهیدی که ابتدا با عنوان «گمنام» در پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تدفین و پس از مدتی کوتاه احراز هویت شد و همچنین از خانواده شهید مدافع حرم، حامد بافنده و جانبازان مهدی آخشیک و یحیی شهید زاده تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم علیرضا احمدی یزدی فرمانده بسیج توانیر کشور، برگزاری یادواره های شهدا را مهم توصیف کرد و با تأکید بر لزوم استفاده از تکنولوژی روز در عرصه دفاع از انقلاب و نظام، یادآور شد: رسالت بسیجی استفاده صحیح از فضای مجازی برای اقدام شایسته در جهت دفاع از اسلام است.

لازم به ذکر است اولین یادواره شهدای شرکت توزیع برق شمال استان کرمان در اسفندماه سال گذشته برگزار و از خانواده ایشان تجلیل شد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای كرمان

    شركت آب منطقه‌ای كرمان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات