افتتاح قرارگاه مرکزی اربعین وزارت نیرو در پایانه مرز خسروی

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه ، قرارگاه اربعین وزارت نیرو با حضورسید یعقوب مرادی مشاور وزیر در ستاد عتبات عالیات ، هیئت همراه ، مدیران عامل صنعت آب و برق استان و جمع کثیری از مدیران شهرستانهای قصرشیرین و خسروی افتتاح گردید. این قرارگاه با هدف تامین آب برای زوار اربعین و توزیع آب بسته بندی بین این عزیزان آماده سازی گردیده است و قرار است نزدیک به یک میلیون آب معدنی ذخیره و در ایام حرکت زائرین بین آنان توزیع گردد.

سیدیعقوب مرادی مشاور وزیر و مسئول ستاد عتبات عالیات وزارت نیرو  درحاشیه بازدید و افتتاح این قرارگاه در پایانه مرز خسروی  ضمن تشکر از مدیران عامل صنعت آب و برق استان و دست اندرکاران ستاد اربعین وزارت نیرو با بیان اینکه کاری که در حوزه خدمات رسانی به زائران اربعین انجام می شود، بزرگ، ماندگار و ارزشمند است، افزود : آبرسانی و برق رسانی به مردم فی نفسه کار بسیار مقدسی است، خاصه اینکه برای خدمت به زائران امام حسین(ع) باشد.

در پایان این مراسم درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای با اشاره به اینکه مقرر است نزدیک به یک میلیون بطری آب معدنی در این قرارگاه بصورت تدریجی ذخیره و سپس توزیع گردد افزود: سقائیت زوار کربلای معلی افتخاری است که نصیب ما شده است و امیدواریم بتوانیم در این ایام خدمتگزاران شایسته ای باشیم .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

منبع خبر

شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه

شركت آب منطقه‌ای كرمانشاه یک سازمان دولتی می باشد

    نظرات