99 درصد تجهیزات سدسازی از تولیدات داخل تامین می‌شود

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: ۹۹ درصد تجهیزات سدسازی و شبکه از تولیدات داخلی تامین می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمد حاج رسولی‌ها" در آیین اختتامیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب در نشست با نمایندگان بخش خصوصی افزود: وزارت نیرو پافشاری می‌کند نقاط فنی و مشکلات را مرتفع کند تا تولید داخلی محقق شود .

وی ادامه داد: به طور مثال تولید داخلی پمپ‌های mc200 پس از پیگیری وزارت نیرو اکنون 15 سال است که به یکی از تولیدات روتین بخش خصوصی تبدیل شده است .

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران افزود: در زمینه تعرفه ها و فهرست بهای ۹۸ نسبت به سال گذشته از فعالیت های بسیار سنگین فولادی تا جزئی ترین فعالیت ها حدود ۱۸۰ درصد افزایش داشته‌ایم که این موضوع در قالب حمایت از بخش خصوصی صورت گرفته است .

حاج رسولی‌ها با بیان اینکه هفت نکته مهم در قراردادهای فعلی به عنوان چالش‌های مشترک بین شرکت‌های منابع آب و آب و فاضلاب کشور وجود دارد، گفت: تعدیل و اصلاح قیمت ها، استفاده از ظرفیت ماده ۲۹ شرایط عمومی پیمان، ورود به تاخیرات مجاز پیمانکاران و مشاوران، رعایت قانون حداکثر، تعهدات مالی در پیمان ها و ورود به مسائل حل اختلاف، از چالش های موجود در قراردادها محسوب می‌شود .

وی خاطرنشان کرد: می‌بایست در شرکت‌های مادر تخصصی ساختاری فراهم شود تا از تصمیمات اتخاذ شده در استان‌ها حمایت کنیم .

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی یک شرکت می باشد

      نظرات