دیدار مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور با خانواده شهید مدافع حرم

دیدار مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور با خانواده شهید مدافع حرم

بمناسبت سالگرد دفاع مقدس ، مدیرعامل و مدیران شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور به همراه فرماندهان بسیج پایگاه های حوزه شهید عباسپور و کریم اهل بیت (ع) شرکت کرخه و شاوور با خانواده شهید مدافع حرم “حسین معماری” دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور ، در این دیدار ، حجت الاسلام و المسلمین “سیدامین میرعلایی” حول مقام و منزلت شهدا و ایثار و از جان گذشتگی برای تعالی نظام و انقلاب سخن گفت و تداوم روحیه شهادت طلبی را برای تحقق اهداف عالی اسلام و برچیده شدن ظلم و تبعیض از کره خاکی لازم دانست .

وی افزود :  تقویت روحیه شهادت طلبی باعث شد امروز مردم مظلوم یمن با دستان خالی ، نیروهای مسلح و مجهز سعودی را به اسارت درآورند و همین روحیه انشالله به نابودی آل سعود و رژیم صهیونیستی منجر خواهد شد .

“دکتر صادقی” مدیر عامل شرکت ، ضمن آرزوی نابودی رژیم صهیونیستی و آل سعود ، دیدار با خانواده های معزز شهدا را موجب افزایش روحیه کاری و خشنودی خداوند دانست .

وی تفحص در احوال شهدا ، انگیزه ها و سبک زندگی آنها را عامل بازگشت از دغدغه های دنیوی روزمره به سوی ارزش ها و کار برای رضای خدا و خدمت خالصانه به مردم دانست .

در پایان برادر شهید معماری ، ضمن ابراز خرسندی از حضور میهمانان با وصف احوالات شهید معماری ، خود و خانواده خود را سربازان ولایت معرفی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت بهره برداری از شبكه آبیاری و زهكشی كرخه و شاور

    منبع خبر

    شركت بهره برداری از شبكه آبیاری و زهكشی كرخه و شاور

    شركت بهره برداری از شبكه آبیاری و زهكشی كرخه و شاور یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات