مشکلات آب شرب روستای قلتوق با حضور نماینده مردم شهرستان های ایجرود و ماهنشان در مجلس بررسی شد

مشکلات آب شرب روستای قلتوق با حضور نماینده مردم شهرستان های ایجرود و ماهنشان در مجلس بررسی شد

مرتضی خاتمی نماينده مردم شهرستان‌هاي ایجرود و ماهنشان در مجلس شوراي اسلامي به همراه عسگری فرماندار زنجان، جزءقاسمی سرپرست شرکت آبفار استان زنجان و ... جهت بررسی مشکلات آب شرب از روستاهای قره گوزلو، دهشیر و قلتوق بازدید کرد .

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان در این جلسه گفت: روستای قلتوق با 508 مشترک به دلیل فرسودگی و کوچک بودن مخزن ذخیره با کمبود و قطعی آب مواجه می باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: مقرر گردیده تا با مشارکت دهیاری و شرکت آبفار مخزن 300 مترمکعبی در روستای قلتوق احداث گردد که بر اساس توافق به عمل آمده احداث مخزن از هفته آینده شروع خواهد شد.

جزءقاسمی افزود: خط انتقال چشمه روستا نیز به طول 3 کیلومتر فرسوده می باشد که در صورت تامین اعتبار با مشارکت دهیاری و اهالی جهت تعویض آن اقدام خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: روستای قره گوزلو که سال گذشته با کمبود آب شرب مواجه بود در سال جاری و با مشارکت دهیاری، چشمه موجود در روستا در مدار آبرسانی قرار گرفت و مشکل کمبود آب روستا مرتفع گردید.

جزءقاسمی با بیان اینکه پروژه آبرسانی روستای دهشیر به اتمام رسیده است، افزود: با تخصیص اعتبار و خرید برق جهت تجهیز چاه آب در مدار قرار خواهد گرفت و مشکل آب شرب روستا مرتفع خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان

    شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان یک شرکت در شهر زنجان می باشد

      نظرات