طي حضور درمركز ارتباط مردم ودولت (سامد پاسخگويي سرپرست شركت آب وفاضلاب استان مركزي به تماس هاي مردمي با شماره 111
سرپرست شركت آب و فاضلاب شهر و مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي استان مركزي چهار شنبه دهم مهرماه 98 با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) به تماس هاي مردمي از شهرها و روستاهاي استان با شماره تلفن 111 به صورت مستقيم پاسخ داد .
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي زهرا طراوتي فكور مدير دفتر روابط عمومي شركت با اعلام خبر فوق افزود: سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) سيستم ارتباطي موثري ميان مردم و مسئولان است و مردم از طريق شماره گيري شماره تماس مربوط به اين سامانه به شماره 111 مي توانند به راحتي، بدون مراجعه حضوري، درخواست ها و مشكلات خود را با مسئولان استان مطرح و پيگيري نمايند.
طراوتي در ادامه افزود: مديران و معاونين آبفا استان مركزي در همه حال آماده پاسخگويي به شهروندان هستند چرا كه پاسخگويي به ذينفعان يكي از رويكردهاي اصلي شركت آب وفاضلاب استان مركزي است .
مديرر وابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي در پايان تصريح كرد : علاوه بر پاسخگويي شفاف به تماس هاي مردمي در زمان حضور سرپرست شركت آب و فاضلاب شهري و مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي استان مركزي در مركز ارتباط مردم و دولت (سامد) همچون ديگر مواقع ، تمامي درخواست ها و گلايه هاي مطرح شده پيگيري و تا حصول نتيجه رسيدگي مي شوند.
نویسنده:زهرا طراوتی فکور
نظرات