طي حضور درمركز ارتباط مردم ودولت  (سامد  پاسخگويي سرپرست شركت آب وفاضلاب استان مركزي به تماس هاي مردمي با شماره 111

طي حضور درمركز ارتباط مردم ودولت (سامد پاسخگويي سرپرست شركت آب وفاضلاب استان مركزي به تماس هاي مردمي با شماره 111


800x600

سرپرست شركت آب و فاضلاب شهر و مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي  استان مركزي چهار شنبه دهم مهرماه 98 با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) به تماس هاي مردمي از شهرها و روستاهاي استان با شماره تلفن 111 به صورت مستقيم پاسخ داد .

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان مركزي زهرا طراوتي فكور مدير دفتر روابط عمومي شركت با اعلام خبر فوق افزود: سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد)  سيستم ارتباطي موثري ميان مردم و مسئولان است و مردم از طريق شماره گيري شماره تماس مربوط به اين سامانه به شماره 111  مي توانند به راحتي، بدون مراجعه حضوري، درخواست ها و مشكلات خود را با مسئولان استان مطرح و پيگيري نمايند.

طراوتي در ادامه افزود: مديران و معاونين آبفا استان مركزي در همه حال آماده پاسخگويي به شهروندان هستند چرا كه پاسخگويي به ذينفعان يكي از رويكردهاي اصلي شركت آب وفاضلاب استان مركزي است .

مديرر وابط عمومي  شركت آب و فاضلاب استان مركزي در پايان تصريح كرد  : علاوه بر پاسخگويي شفاف به تماس هاي مردمي در زمان حضور سرپرست شركت آب و فاضلاب شهري و مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي استان مركزي در مركز ارتباط مردم و دولت (سامد)  همچون ديگر مواقع  ،  تمامي درخواست ها و گلايه هاي مطرح شده پيگيري و تا حصول نتيجه رسيدگي مي شوند.

نویسنده:زهرا طراوتی فکور

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

    شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات