صعود گروه کوهنوردی شرکت آب و...

صعود گروه کوهنوردی شرکت آب و...

گروه کوهنوردی شرکت آب وفاضلاب استان خراسان شمالی به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس به قله دماوند صعود نمودند

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی، روز جمعه ، 29 شهریور ماه ، به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس ، گروه کوهنوردی شرکت آب و فاضلاب به قله 5610 متری دماوند (بام ایران ) صعود نمودند .

این گروه متشکل از چهار نفر از پرسنل شرکت به سرپرستی سید ابراهیم حسینی از جبهه جنوبی و به مدت دو روز این قله را صعود نمودند .

سید ابراهیم حسنی رئیس هیئت کوهنوردی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی در این باره گفت : بر اساس تقویم تعریف شده کمیته کوهنوردی شرکت در شش ماهه اول سال جاری ، گروه کوهنوردی شرکت سعی نمود با صعود به قلل مختلف مانند ، سالوک ، کرکزو ، شاه جهان ، هزار مسجد و... آمادگی صعود به قله دماوند را در همکاران ایجاد نماید و در آخرین روز از شهریور ماه صعود به قله دماوند انجام گرفت و چهار نفر از همکاران به بام ایران صعود نمودند .

وی خاطر نشان ساخت در تقویم شش ماهه دوم نیز صعود به قلل مختلف دیگری برنامه ریزی شده که با یاری خداوند این صعود ها نیز انجام خواهد گرفت .

لازم به ذکر است قله دماوند در شمال ایران با ارتفاع ۵۶۱۰ متر از سطح دریا، بلندترین کوه ایران و بلندترین آتشفشان آسیا و خاورمیانه است. دماوند در پاره مرکزی رشته‌کوه البرز در جنوب دریای خزر جای دارد. این کوه از دیدگاه تقسیمات کشوری، در بخش لاریجان در شهرستان آمل در استان مازندران قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

    شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

    شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی یک شرکت در شهر بجنورد می باشد

      نظرات