حذف قبوض کاغذی آب بهاء در استان اصفهان ازشهرضا کلید خورد

حذف قبوض کاغذی آب بهاء در استان اصفهان ازشهرضا کلید خورد

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح حذف قبوض کاغذی آب بهاء گفت:  چاپ و توزیع  قبوض کاغذی آب بهاء  به طور کامل  درشهرضاحذف شد با جمع آوری  شماره همراه  ۵۲ هزار و ۷۰۰ مشترک در شهرضا و منظریه قبوض آب بهاء به صورت الکترویک برای آنها ارسال می شود.
رضا رضایی اعلام کرد: مهرماه قبوض کاغذی برای مشترکین شهرضا و منظریه صادر نشد بلکه  از طریق پیامک رقم  آب بهاء شهریور ماه  به اطلاع مشترکین رسید.
وی افزود:تا کنون ۶۵ درصد مشترکین شهرضا قبل از پایان مهلت اقدام به پرداخت قبوض به روش الکترونیکی نمودند و انتظار می رود مابقی مشترکین با ارسال پیامک ، یادآوری  اقدام به پرداخت قبوض آب بهاء خود  نمایند.
رضایی با بیان اینکه شرکت آبفا استان اصفهان درماههای اخیر اقدام به  فراهم نمودن زیرساخت های حذف قبوض آب بهاءدر سطح استان نمود خاطر نشان ساخت: مشترکین اصفهانی می توانند  به منظور اطمینان از ثبت نام و درج شماره تلفن همراه شان در برنامه جامع خدمات مشترکین آبفا، با سامانه ۱۵۲۲ تماس گرفته و یا از طریق پرتال شرکت به نشانی www. Abfaesfahan.ir شماره تلفن همراه خود را ثبت کنند.
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان در پاسخ به اینکه برخی از مشترکین می خواهند از چگونگی روند محاسبه آب بها خود مطلع شوند تصریح کرد: مشترک با گرفتن شماره  ۱۵۱۵۲۲*۶۶۵۵* و کد دستوری USSD می تواند قبوض آب بهاء خود را مشاهده نماید. استفاده از کدهای دستوری نیازمند نصب هیچ نرم افزاری نیست بنابراین مشترکین می توانند با گرفتن کد دستوری#۱۵۱۵۲۲*۶۶۵۵* با تلفن همراه خود، خدمات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان را دریافت کنند.
وی افزود: مشترکین از طریق  سامانه های پرداخت غیرحضوری و یا تماس با شماره تلفن ۱۵۲۲ و  ثبت کلید شماره یک ، نسبت به وارد کردن شناسه قبض و شناسه پرداخت، اقدام و قبض خود را در هر ساعت از شبانه روز پرداخت کنند.
رضایی پیرامون اجرای طرح حذف قبوض کاغذی آب بهاء در استان اصفهان گفت: در حال حاضر شماره همراه بیش از ۷۶ درصد مشترکین در استان جمع آوری شد تلاش شبانه روزی برای جمع آوری صد درصدی  شماره همراه مشترکین تا پایان مهر ماه در دستور کار قرار دارد.
وی با بیان اینکه درصدد هستیم مهرماه آخرین دوره توزیع قبوض کاغذی آب بهاء در استان اصفهان باشد اظهار داشت:با جمع آوری تلفن همراه مشترکین و اطلا ع رسانی جامع پیرامون چگونگی پرداخت الکترونیکی ، از این پس قبوض مشترکین به صورت الکترونیکی صادر می شود.
وی با اشاره به اپلیکیشن آبفا اصفهان بیان کرد: ۲۳ خدمت شرکت آب وفاضلاب اعم از فروش انشعابات ،مشاهده قبوض،مشاهده صورتحساب،پی گیری درخواستها،اعلام کارکرد کنتور،آموزش،راهنما،خدمات پس از فروش وانتقادات و پیشنهادات از طریق اپلیکیشن همراه آبفا انجام می گیرد.
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان به دیگر خدمات درگاه غیرحضوری ussd  اشاره کردو خاطر نشان ساخت:از طریق این درگاه نیز قبض میان دوره آ ب بهاء صادر می شود،خرید لوازم کاهنده و در یافت انشعاب انجام می شود


لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

    شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان

    شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان یک شرکت در شهر اصفهان می باشد

      نظرات