افتتاح و کلنگ زنی 11 پروژه برق منطقه ای خوزستان با حضور وزیر نیرو در کهگیلویه و بویراحمد

افتتاح و کلنگ زنی 11 پروژه برق منطقه ای خوزستان با حضور وزیر نیرو در کهگیلویه و بویراحمد

11 پروژه انتقال و فوق توزیع شرکت برق منطقه ای خوزستان در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر نیرو افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، مدیرعامل این شرکت در آیین افتتاح پست 230 کیلو ولت ساران گفت: با حضور وزیر نیرو 11 پروژه زیرساختی این شرکت با اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح یا عملیات اجرایی آنها شروع شد ه است.

محمود دشت بزرگ اظهار کرد: بازدید از شروع بکار خط و پست برق بهمئی، شروع عملیات اجرایی پست و خط دژکوه، افتتاح فاز اول پست چرام و شروع عملیات اجرایی فاز دوم این پست و خط، افتتاح پست های ساران، دنا و مختار و شروع عملیات اجرایی خط دوگنبدان - چنارشاهیجان پروژه های متعلق به این شرکت بوده که با حضور وزیر نیرو افتتاح یا کلنگ زنی شدند.

وی تصریح کرد: افتتاح این پروژه ها و بهره برداری از پروژه هایی که کلنگ زنی شد 287 مگاولت آمپر به ظرفیت پست ها و 167 کیلومتر مدار به طول شبکه این استان اضافه می شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان بیان کرد: 20 پروژه برای توسعه شبکه انتقال و فوق توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد تا افق 1403 برنامه ریزی شده که با بهره برداری از آنها 63 درصد ظرفیت پست ها و 60 درصد به طول خطوط استان اضافه می شود .

دشت بزرگ با بیان اینکه ارزش سرمایه گذاری پروژه های مصوب بیش از 12 هزار میلیارد ریال است، تصریح کرد: امیدواریم که با همکاری وزارت و کمک استانداری از منابع عمومی، این پروژه ها تامین اعتبار شوند .

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به عبور موفقیت آمیز از پیک برق تابستان 98 اشاره کرد و افزود: روند 20 ساله مصرف رشدی 6،4 درصدی را نشان می دهد اما در سال گذشته این رشد متوقف و به منفی 3،8 درصد رسید .

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان افزود: امسال نیز موفق شدیم که تورم پیک را مهار کنیم و اجازه عبور آن را از سال قبل ندهیم که این مرهون تعامل و همکاری مجموعه برق، استانداری ها و مردم بوده است .

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان صرفه جویی های صورت گرفته را معادل ایجاد یک نیروگاه هزار مگاواتی اعلام و اضافه کرد: با مدیریت مصرف انجام شده هزار میلیارد تومان صرفه جویی شده است .

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات