اجراي ويژه برنامه هاي بزرگداشت هفته دفاع مقدس در توزيع برق شيراز

اجراي ويژه برنامه هاي بزرگداشت هفته دفاع مقدس در توزيع برق شيراز

به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق شيراز، امسال و همزمان با ايام دفاع مقدس، در راستاي بزرگداشت اين ايام، برنامه‌هاي فرهنگي، معنوي با حضور مديرعامل، معاونان، مديران و كارشناسان و پرسنل اين شركت برگزار شد.

سيد باقر احمدي ادامه داد: اولين ويژه برنامه هاي اجرا شده در بزرگداشت هفته دفاع مقدس، حضور مديرعامل، معاونان، مديران و جمعي از كارشناسان اين اداره در آسايشگاه جانبازان شيميايي و قطع نخاعي شيراز بود كه با هدف تجليل و تكريم يادگاران عزيز دوران پر افتخار دفاع مقدس انجام شد.

او از برگزاري يك اردوي دو روزه ويژه ايثارگران شاغل در شركت توزيع نيروي برق شيراز در اين ايام خبر داد و گفت: هدف از اين اقدام نيز پاسداشت ايثارگري ها و تقويت روحيه همكاري اين قشر از شاغلان اين شركت بود.

احمدي گفت: بازديد از مركز فرهنگي و باغ موزه دفاع مقدس و شركت در مراسم پيش بيني شده از سوي اداره كل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس فارس، از ديگر برنامه هايي بود كه با هدف گراميداشت هفته دفاع مقدس برگزار و با استقبال خوبي مواجه شد.

مدير روابط عمومي توزيع برق شيراز با اشاره به ديدار با خانواده ايثارگران همكار در اين ايام، گفت: با حضور مديرعامل، معاونان و مديران شركت، ضمن حضور در منزل دو نفر از خانواده هاي ايثارگر شاغل در شركت، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا، جانبازان، رزمندگان و ايثارگران دوران دفاع مقدس، اين خانواده ها قدرداني و تجليل شد.

احمدي اضافه كرد: برگزاري مراسم پياده روي، گلباران قبور مطهر شهداي دوران دفاع مقدس و مدافع حرم، قرائت زيارت عاشورا و .... يكي از برنامه هاي اجرا شده در اين هفته بود كه با استقبال شايان توجه مديران، مسئولان و كاركنان شركت توزيع نيروي برق شيراز قرار گرفت.

مدير روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق شيراز تاكيد كرد كه پاسداشت هفته دفاع مقدس، گراميداشت تمام رشادتها، جان افشاني ها و از خود گذشتگي هاي رزمندگان آن دوران و تمام گروه ها و افراديست كه طي هشت سال جنگ، در دفاع از ارزش ها و حفظ كيان اين مرز و بوم، ايثارهاي فراواني را براي هميشه اين سرزمين ثبت كردند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز

    شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز

    شرکت توزیع نیروی برق شهر شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات