مشکلات بیمه درمانی کارکنان شرکت توزیع برق غرب مازندران بررسی شد


در راستای بررسی مسایل و مشکلات بیمه درمانی کارکنان، نشست همکاران حوزه معاونت منابع انسانی با روسای شرکت بیمه دانا شعب نوشهر و تنکابن با حضور روسای مالی و اداری و رابطان بیمه و درمان امورهای هشتگانه شرکت در محل سالن کنفرانس ستاد برگزار شد.

داریوش خزایی معاون منابع انسانی شرکت در سخنانی اظهار داشت: با توجه به اهمیت حفظ سلامت نیروی انسانی مجموعه معاونت منابع انسانی و به ویژه امور کارکنان و رفاه از هیچ کوششی فرو گذار نکرده و این امر جزو اولویت های نخست این امور می باشد.

وی با اشاره به اهمیت این نشست ها در ایجاد تعامل هر چه بیشتر در جهت رفع مشکلات و موانع پیش رو، از برگزاری دوره ای این جلسات در امورها خبر داد و خواستار تعامل بیشتر روسای مالی امورها با معاونت منابع انسانی شد.

عقیل مقیمی مدیر امور کارکنان و رفاه نیز با اشاره به اهمیت رفع چالش ها و مشکلات حوزه درمان به عنوان اولویت این امور، بر بهبود خدمات شرکت بیمه گزار تاکید کرد و افزود: خوشبختانه در سال قبل بیش از پنج معرفینامه بیمارستانی VIP برای همکاران صادر شده که جای قدردانی دارد.

وی هدف از برگزاری این جلسه را ارایه راهکارهای بهبود خدمات و رفع مشکلات بیمه ای کارکنان عنوان کرد و اظهار داشت: افزایش کمی و کیفی مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت بیمه از موارد مورد درخواست همکاران می باشد که امیدوارم در اسرع وقت نسبت به تأمین آن اقدام شود.

مدیر امور کارکنان و رفاه با تأکید بر مکانیزه شدن فعالیت ها، خاطر نشان کرد: از این پس تمامی امور مربوط به ثبت و درج نسخ در امورها باید به صورت سیستمی انجام گردد.

خزایی رییس شرکت بیمه دانا نوشهر نیز در سخنانی اظهار داشت: استقرار نماینده بیمه جهت بررسی وآنالیز نسخ در روزهای دوشنبه در محل ستاد شرکت، عقد قرارداد با دندانپزشک و مقوم دارویی به منظور بررسی نسخ همکاران، تغییر و به روز شدن سایت اینترنتی بیمه دانا از جمله خدمات جدید این شرکت است.

حسن زاده رییس شرکت بیمه دانا شعبه تنکابن نیز با اشاره به تلاش شرکت بیمه در جهت رشد کیفی و کمی ارایه خدمات بیمه ای به شرکت توزیع برق گفت: این شرکت همواره در تسهیل مسیر درمان و برداشتن موانع تلاش می کند و در این راستا نسبت به انعقاد قرارداد با مراکز درمانی در شهرستان های رامسر و تنکابن اقدام کرده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب) یک شرکت در شهر نوشهر می باشد

      نظرات