مسابقات فوتسال شرکت های تابعه وزارت نیرو در سالن فوتسال برق شهرستان بویراحمد برگزار شد

» مسابقات فوتسال شرکت های تابعه وزارت نیرو به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در سالن فوتسال برق شهرستان بویراحمد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال شرکتهای تابعه وزارت نیرو بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و سرداران رشید اسلام با شرکت 8 تیم و بیش از یکصد بازیکن و مربی در سالن برق شهرستان بویراحمد برگزار شد.

در این آیین افتتاحیه حاج زارعی نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد و دنا، قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، مدیر انتقال نیروی برق استان، معاونین شرکت های آب منطقه ای و آب و فاضلاب های شهری و روستایی و دونفر از معاونین سپاه فتح استان حضور داشتند.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در این آئین ضمن خوش آمد گویی به میهمانان و تیم های شرکت کننده اظهار داشت: همانگونه که استحضار دارید هفته ای که گذشت هفته دفاع مقدس بود و هفته پیش رو نیز هفته ناجا است و این هفته را به پرسنل خدوم نیروی انتظامی تبریک گفت.

دکتر نادر جانی پور با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور جوانمردی ها و رشادت های بزرگمردان و خانواده بزرگ ایثارگران است و همه ما از خودگذشتگی این عزیزان را در هشت سال دفاع مقدس دیدیم و شنیدیم عنوان کرد هرسال باید نسبت به سال گذشته هفته دفاع مقدس را پرشورتر و از طرق مختلف برگزار نمود و ارج گذاشت.

وی گفت: امروز هم این افتخار نصیب شرکت توزیع نیروی برق استان شده که بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور هشت تیم و میهمانان بسیار عزیزمان میزبان این سری از مسابقات باشد.

نماینده محترم مردم شریف شهرستان های بویراحمد و دنا نیز در این آئین ضمن تسلیت ایام محرم و صفر و همچنین فرارسیدن اربعین حسینی خطاب به ورزشکاران اظهار داشت: به درگاه حی لایزال شکرگذار باشید از اینکه تنی سالم و جسمی آماده در وجود شما به ودیعه گذاشته شده که توانستید در این سری از مسابقات ورزشی شرکت نمایید.

حاج زارعی" ضمن خیرمقدم به یکی از تیم های شرکت کننده که از جزیره خارک در این مسابقات حضور پیدا کردند ساعات و روزهایی خوشی را در این ایام که میهمان شما و ما هستند را برای آنها آرزو کرد.

وی با بیان اینکه شما شرکت های خدمات رسان که در عرصه کار و خدمت حضور دارید و امروز در واقع در کنار خدمات بسیار خوبی که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه برق و آب صورت گرفته، شما ورزشکاران نیز به عنوان منتخبین و برگزیدگان این شرکت ها در حوزه ورزش حضور دارید.

این مسابقات با حضور هشت تیم و بمدت سه روز در سالن برق شهرستان بویراحمد ادامه خواهد داشت.
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

منبع خبر

شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

    نظرات