بازديد فرمانده بسيج شركت توانير از شركت توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان

بازديد فرمانده بسيج شركت توانير از شركت توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان

به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان، اين نشست با حضور فرمانده بسيج شركت مادر تخصصي توانير ، معاون منابع انساني، معاون فروش و خدمات مشتركين، مدير دفتر مديريت مصرف، فرمانده و اعضاي شوراي پايگاه بسيج در نهم مهر ماه سال جاري برگزار شد.

در اين بازديد فرمانده بسيج شركت مادر تخصصي توانير ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس بيان نمود: بعد از 1400 سال هميشه ياد و خاطره شهداي كربلا و به اسارت رفتن خاندان نبوت را گرامي مي داريم و در واقع محرم و صفر، اسلام را زنده نگه داشته است بنابراين بايد هر ساله بعد از حادثه كربلا محرم و صفر را عزاداري كنيم و براي انقلاب خودمان نيز براي نسل جديد ياد و خاطره دفاع مقدس فراموش نشود.

وي با اشاره به عبور موفق از پيك بار تابستان سال 98 بيان نمود: امسال توانستيم با لطف خداوند و درايت همكاران  صنعت برق و همكاران بسيجي در شركت هاي توزيع 3800 مگاوات از نياز شبكه سراسري را مديريت و از پيك بار سال 98 به خوبي گذر نمائيم.

فرمانده بسيج شركت توانير گفت: استفاده از ظرفيت بسيج، بويژه در مقوله مصرف بهينه برق از اولويت هاي شركت توانير است.

احمد يزدي اضافه كرد: تقويت توان آموزش از طريق بسيج به عموم مردم، راه اندازي گروه هاي جهادي و بسيج سازندگي بايد به عنوان يك هدف محقق در زمينه تحقق آن تلاش شود.
وي عنوان كرد: در زمينه مديريت بهينه مصرف برق مشوق هايي براي مردم اعمال شده كه بايد از ظرفيت بسيج براي اطلاع رساني آن تلاش شود.

احمد يزدي بيان كرد: بنا به فرمايشات رهبر معظم انقلاب بسيج بايد به دولت در جهت جلب رضايتمندي مردم تلاش كند كه در اين راستا همواره وزارت نيرو و شركت توانير خود را نيازمند همكاري بسيج به عنوان ظرفيتي مردمي    مي داند.

وي ادامه داد: امروز دنيا، دنياي تكنولوژي است و قدرت رسانه اي در دست ايادي استكبار جهان است و از اين قدرت در فضاي مجازي و غير مجازي بر ضد نظام و انقلاب استفاده مي كنند و اين وظيفه بر عهده ما بسيجيان است كه در برابر دشمنان بايستيم و با كاركردي مناسب در فضاي مجازي چهره اسلام را به جهانيان نشان دهيم.

در ابتداي اين نشست رضوي علوي فرمانده پايگاه بسيج شركت برق جنوب استان كرمان، كرامتي مجري بخش علمي و تحقيقات بسيج و راهله صحبتي مشاور بانوان و مسئول بسيج خواهران نيز به ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده توسط پايگاه بسيج پرداختند.

شايان ذكر است احمدي يزدي از اتاق كنترل شركت بازديد و در جريان اقدامات انجام شده توسط اين شركت در گذر از پيك بار سال 98 قرار گرفتند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان کرمان (جنوب) یک شرکت در شهر کرمان می باشد

      نظرات