کسب دو موفقیت ارزشمند نیروگاه زرند در زمینه تولید برق:   شکستن رکورد تولید و گذر از پیک 98

کسب دو موفقیت ارزشمند نیروگاه زرند در زمینه تولید برق: شکستن رکورد تولید و گذر از پیک 98

سام ایزدی مدیرعامل نیروگاه زرند ضمن بیان این مطلب افزود : با برنامه ریزی صحیح ، بروز رسانی تجهیزات، بهینه سازی تأسیسات، بهره برداری بهینه، انجام تعمیرات به موقع تجهیزات و تاسیسات و تلاش کلیه همکاران برای اولین بار در طول تاریخ بهره برداری از  واحدهای نیروگاه زرند، میانگین تولید هر واحد در هر ساعت به بیشترین مقدار خود رسیده وتولید روزانه هر واحد در بالاترین حد خود قرار گرفت که این اتفاق طی چند دهه عمر نیروگاه بی سابقه بوده است.
ایزدی با اشاره به اینکه  پرسنل نیروگاه زرند با تعهد به تولید مستمر و پایدار و در راستای خط مشی ها و سیاستهای ابلاغی وزارت نیرو و با ایمان به این امر که نتیجه تلاش ایشان ، امنیت، آرامش، آسایش و رفاه هموطنان عزیز است انجام وظیفه نموده اند، افزود: با انجام برنامه ریزی های به موقع و تلاش متخصصین داخلی شاهد بهبود در کلیه شاخصهای بهره برداری از قبیل: کاهش درصد مصرف داخلی به تولید، افزایش راندمان ، افزایش نسبت تولید به ساعت کارکرد، کاهش میزان آب مصرفی ، کاهش تعداد خروج اضطراری و... نسبت به مدت زمان مشابه در سال 97 بوده ایم که مجموع  اقدامات و عملیات فنی و تعمیراتی روی تجهیزات و تاسیسات نیروگاه قبل از تابستان 98 و بهره برداری بهینه ، عامل اصلی در کسب این موفقیت وگذر از پیک تابستان با بیشترین میزان تولید بوده است .
قابل ذکر است، در راستای این  موفقیت،  مهندس پیشاهنگ معاونت محترم راهبردى تولید شرکت مادر تخصصى تولید برق حرارتى و مهندس حائری معاون وزیر در امور برق و انرژی با ارسال نامه هایی جداگانه  از تلاش مجموعه نیروگاه تقدیر کردند.
***** متن پیام جناب آقای مهندس پیشاهنگ معاونت محترم راهبردى تولید شرکت مادر تخصصى تولید برق حرارتى:
" استاد گرامی، بر خود واجب می دانم اکنون که با عبور موفقیت آمیز از پیک بدون خاموشی و با آمادگی بیش از 98 درصد که با سعی و تلاش جنابعالی و همکاران محترمتان صورت گرفت ، مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نمایم ."
****متن پیام مهندس حائری  معاون وزیر در امور برق و انرژی:
خداوند متعال را سپاس میگوییم که یکبار دیگر لطف خود را شامل حال خانواده بزرگ صنعت برق کرد تا در راه خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان سرافراز و مفتخر باشیم .تابستان سال 98 با وجود تحریم های ظالمانه و کمبودها و محدودیت های متعدد به لحاظ تامین نیاز مصرف شبکه سراسری به عنوان یکی از پر افتخارترین کارنامه های صنعت برق کشور به ثبت رسید و این مهم محقق نمی شد مگر با همدلی و تلاش و کوشش بی منت مدیران و کارکنان کلیه نیروگاههای دولتی و غیر دولتی کشور.
بدینوسیله ضمن تبریک دستیابی به این موفقیت بزرگ ، از جنابعالی و کلیه همکارانتان که با تلاش مسئولانه در حفظ آمادگی تولید واحدهای نیروگاهی نقش موثری ایفا نمودید تقدیر و تشکر می نمایم و سلامتی و توفیق شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.
گفتنی است نیروگاه حرارتی زرند در شمال غربی استان کرمان و در مجاورت شهرستان زرند واقع گردیده است.طرح احداث این نیروگاه در اوایل سال 1347 آغاز گردید و در نهایت واحد اول آن در اوایل سال 1352 و واحد دوم در اواخر همان سال به بهره برداری رسید . هدف از ایجاد این نیروگاه تأمین برق جنوب شرق ایران در آن زمان بوده است. ظرفیت اسمی آن 60مگاوات(30*2)   می باشد و از سال 1381 در راستای اهداف و مأموریتها و سیاستهای عالی وزارت نیرو با تشکیل شرکت مدیریت تولید برق بهره برداری و نگهداری این نیروگاه به شرکت مدیریت تولید برق زرند واگذار گردید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق زرند

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق زرند

    شرکت مدیریت تولید برق زرند

    شرکت مدیریت تولید برق زرند یک شرکت در شهر زرند می باشد

      نظرات