وجود نيروگاه سيکل ترکيبي قم بسيار مهم بوده و نقش مؤثري در استان دارد

وجود نيروگاه سيکل ترکيبي قم بسيار مهم بوده و نقش مؤثري در استان دارد

وي در ابتداي اين بازديد ضمن تسليت ايام ماه صفر و گراميداشت هفته دفاع مقدس از خاطرات ماندگار، حماسه‌هاي بزرگ و جاويد که يادآور ايثارها، شهادت‌ها و جانفشاني‌هاي بزرگ بود ياد نمود.

ذوالنور در ادامه گفت: عرض خدا قوت دارم خدمت کارکنان نيروگاه سيکل ترکيبي قم و تقدير و تشکر مي‌کنم از زحمات مهندس علي‌آتشي مدير نيروگاه قم و از اينکه در يک محيط کارگري حضور دارم بسيار خوشحال هستم و دليل آنرا هم اخلاص، تلاش بي‌منت و زحمات شبانه‌روزي شما عزيزان مي‌دانم که در تأمين نيازهاي کشور مي‌کوشيد.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي گفت: زماني در کشور، وضعيت از نظر زير ساخت‌ها و تأمين نيازمندي‌ها شرايط خوبي نداشتيم و در زمان جنگ ما با قطعي برق زيادي روبرو بوديم که به شکر خداوند امروزه اين مشکلات بر طرف شده و قطعي برق نداريم البته مشکلات و کمبودهايي هم هست، ولي حرکت ما رو به جلوست و آينده، بسيار درخشان مي‌باشد چون در بسياري از موارد با حرکت جهادي شاهد اقدامات خوبي هستيم.

وي گفت: با توجه به اينکه روزي سوخت‌هاي فسيلي به پايان خواهد رسيد و استفاده از آن باعث آلودگي هوا مي‌شود، بايستي در صنعت برق، بيشتر به سوي انرژي‌هاي نو پيش رفت تا بتوانيم نفت را با تبديل کردن به فرآورده‌هاي جديد با قيمت بالاتر به فروش برسانيم، همانطور که مقام معظم رهبري فرمودند: بدترين نوع استفاده از نفت، سوزاندن آن هست؛ که بايستي از اين شکل مصرف دوري کنيم چون ممکن است به جاي اينکه صادر کننده نفت باشيم روزي وارد کننده آن باشيم.

ما اگر چه امروز به سمت انرژي‌هاي پاک جلو مي‌رويم ولي به خاطر مشکلات منابع مالي، شيطنت و تحريم‌هاي دشمن و کند بودن مسير دستيابي که البته خيلي هم عقب نيستيم، در کل اين مسائل باعث کند شدن راه مي‌شود، ولي امروزه با همين نيروگاه‌هاي موجود مشکلي در زمينه برق نداريم ولي اين امر باعث نمي‌شود که از انرژي‌هاي نو غافل شويم.

ذوالنور در پايان گفت: با توجه به اينکه استان قم در حال صنعتي شدن مي‌باشد، وجود نيروگاه سيکل ترکيبي قم بسيار مهم بوده و نقش خوب و مؤثري در استان دارد و تمام تلاش خود را خواهيم کرد تا مشکلات نيروگاه قم مرتفع گردد.

لینک اصل خبر در سایت نیروگاه سیکل ترکیبی قم

    منبع خبر

    نیروگاه سیکل ترکیبی قم

    نیروگاه سیکل ترکیبی قم

    نیروگاه سیکل ترکیبی قم یک شرکت در شهر قم می باشد

      نظرات