دوره آموزشی الکترونیک کاربردی برای پرسنل امور تعمیرات الکتریک نیروگاه طوس در حال برگزاری می باشد

دوره آموزشی الکترونیک کاربردی برای پرسنل امور تعمیرات الکتریک نیروگاه طوس در حال برگزاری می باشد

الکترونیک به عنوان علم مادر در تمامی صنایع شناخته شده است و کاربرد وسیع و گسترده ای دارد. با توجه به اهمیت کارتهای الکترونیکی موجود در نیروگاه، دوره آموزشی الکترونیک کاربردی برای همکاران امور تعمیرات الکتریک درحال برگزاری می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق طوس، بوردها و مدارهای الکتریکی به صورت گسترده در صنایع مختلف از جمله نیروگاهها کاربرد دارند.نیروگاه حرارتی طوس نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در بخش های مختلف از جمله سیستم تحریک ژنراتور ها،سیستم سنکرون، رله های حفاظتی ژنراتور و ترانسفورماتورها و همچنین رله های حفاظتی الکتروموتورها و … تعداد زیادی از این کارت های الکترونیکی استفاده شده است.لذا ضروری است به منظور شناخت بیشتر و درک بهتر نحوه عملکرد و بهره برداری و رفع مشکلات مربوط به کارت های الکترونیکی و تجهیزات مذکور، همکاران شناخت مناسبی از مدارهای الکترونیکی داشته باشند، بدین منظور، دوره آموزشی الکترونیک کاربردی برای آشنایی اولیه همکاران با مدارهای الکترونیکی توسط مدرس این دوره، آقای مهندس صداقت در حال برگزاری می باشد.
در این دوره آموزشی همکاران با اصول اولیه مدارهای الکتریکی و الکترونیکی و نحوه عملکرد آنها آشنا می شوند.
خاطر نشان می شود نزدیک به ۳۰ جلسه آموزشی تاکنون برگزار گردیده و پیش بینی می شود تا اتمام دوره این جلسات به حدود ۶۰ جلسه نیز افزایش یابد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق طوس

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق طوس

    شرکت مدیریت تولید برق طوس

    شرکت مدیریت تولید برق طوس یک شرکت در شهر مشهد می باشد

      نظرات