گزارش برگزاری جلسه قرعه کشی تسهیلات قرض ­الحسنه از طریق بانک های عامل برای رفع مشکلات ضروری اعضا#

قرعه کشی تسهیلات قرض الحسنه اعطایی از طریق بانکهای عامل در مجمع عمومی نوبت اول بصورت الکترونیکی ، آنلاین و با الگوریتم تصادفی انجام و نوبت بندی وام تعیین گردید.

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان درنظردارد براساس مصوبه هیأت­ مدیره، تسهیلات قرض ­الحسنه 10 میلیون تومانی (بدون بهره بانکی) را از طریق بانک های عامل برای رفع  مشکلات ضروری اعضا و پس از تصویب در مجمع عمومی نوبت دوم پرداخت نماید.

به گزارش روابط عمومی سازمان برهمین اساس این جلسه با حضور اعضای هیات مدیره سازمان، بازرسان و اعضای حاضردر مجمع و با سخنرانی رئیس سازمان درمحل آمفی تئاتر پتروشیمی تبریز برگزار گردید.

بنا برا اعلام واحد روابط عمومی و به نقل از واحد امور مالی سازمان اعطای تسهیلات مزبور به آن­ دسته از اعضا امکانپذیرمی باشد که حق ­الزحمه نظارت آنها به حساب سازمان واریز و طی پیشرفت مراحل به آنها پرداخت  می ­گردد. (اعضای هیأت­ مدیره، شورای انتظامی، بازرسان و کارکنان و مدیران سازمان و همچنین اعضای فاقد پروانه اشتغال بکار از تسهیلات مذکور برخوردار نخواهند بود.)

ضمنا بر اساس اطلاعیه های قبلی سازمان بالغ بر 2700 نفر متقاضی در خواست این تسهیلات بودند که برابر نوبت بندی انجام شده به بانکهای طرف قرار داد معرفی خواهند شد.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی یک انجمن در شهر تبریز می باشد

      نظرات