نشست مشترک مدیرکل با مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص مسکن طرح اقدام ملی

نشست مشترک مدیرکل با مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در خصوص مسکن طرح اقدام ملی


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم جلسه ای با حضور آقایان: نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی و زمین , بلدی مدیرکل بنیاد مسکن استان , صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان و مقیمی مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان در خصوص بررسی مسکن  طرح اقدام ملی در محل دفتر معاون وزیر تشکیل گردید.
در ابتدای جلسه بلدی مدیرکل بنیاد مسکن با ارائه گزارشی از وضعیت ساخت و ساز در استان قم بیان داشت: یکی از نیازهای اساسی مردم و بویژه قشر ضعیف و کم درآمد جامعه مسکن مناسب است و متقاضیان زیادی جهت ثبت نام و دریافت مسکن به بنیاد مراجعه می نمایند. ایشان ادامه داد: در صورت واگذاری زمین مناسب به قیمت تمام شده در قم, بنیاد مسکن می تواند در جهت ساخت و ساز و خانه دار نمودن خانواده های نیازمند جامعه اقدامات موثری انجام دهد.
در ادامه مهندس نبیان مدیرعامل سازمان ملی و زمین با اشاره به عملکرد مثبت بنیاد در امر ساخت و ساز گفت: در برنامه های سازمان واگذاری زمین مناسب به بنیاد مسکن دارای اولویت می باشد و اداره کل راه و شهرسازی استان در شناسایی زمین های مناسب و واگذاری آن بنیاد تسریع نمایند.
ایشان ادامه داد: با هماهنگی بنیاد مسکن و راه وشهرسازی استان برنامه ریزی مناسب انجام و اقدامات کار فراهم شود وسازمان متبوع نیز برای تحقق آن با تمام توان اقدام خواهد نمود.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات