۸ پروژه عمران روستایی در عسلویه و کنگان افتتاح شد

۸ پروژه عمران روستایی در عسلویه و کنگان افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر؛ در هفته دولت امسال هشت پروژه عمران روستایی در شهرستان‌های عسلویه و کنگان به بهره‌برداری رسید و ۱۵ پروژه عمران روستایی در دشتستان افتتاح شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان‌های کنگان و عسلویه اظهار کرد: با مشارکت بنیاد مسکن شهرستان با دهیاری‌ها، پنج پروژه بهسازی معابر روستایی و اجرای آسفالت از محل قیر رایگان به مساحت ۱۴ هزار متر مربع با اعتبار سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در روستاهای عسلویه اجرایی و به بهره‌برداری رسید.

حیدر کردی افزود: همچنین ۹۸ هزار و ۷۷۲ متر مربع آسفالت با اعتبار ۴۹ میلیارد و ۶۸۶ میلیون ریال در روستاهای شهرستان عسلویه در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: احداث دیوار حفاظتی به طول ۱۵۰ متر و ارتفاع ۲.۵ متر با اعتبار یک میلیارد ریال در روستای خره شهرستان عسلویه به بهره‌برداری رسید.

کردی عنوان کرد: اجرای شش هزار متر مربع آسفالت از محل قیر رایگان به اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به صورت مشارکتی با دهیاری روستای پرک به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: بهره‌برداری از پروژه بهسازی معابر روستایی و اجرای آسفالت شامل پیاده‌روسازی، زیرسازی و سنگ جدول در روستای چاه‌مجنون به مساحت ۲ هزار و ۱۰۰ متر مربع با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبار استانی از دیگر اقدامات هفته دولت بود.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات