عملیات اجرایی پل ویسی گل زرد بهبهان با ۴۱ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد

عملیات اجرایی پل ویسی گل زرد بهبهان با ۴۱ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، رضا رضایی در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی این پروژه اظهار داشت: منابع مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از این پل به صورت استانی تامین شده است .

وی ادامه داد: با احداث این پل، ارتباط روستایی ویسی به شهر شهرویی در بهبهان تسهیل خواهد شد و با بهره برداری از آن، مسیر فعلی به طول ۱۲ کیلیومتر کاهش می یابد .

رضایی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود این پل طی یک سال آینده به بهره برداری کامل برسد تا شاهد افزایش ظریب ایمنی تردد در مسیرهای روستایی بهبهان باشیم .

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان جاده های شهرستان بهبهان که یکی از مسیرهای ورودی و خروجی به استان است را بسیار با اهمیت خواند و گفت: به همین منظور دولت توجه ویژه ای به توسعه و ایمن سازی جاده ها در این شهرستان دارد .

وی ادامه داد: در همین راستا طی ماه های اخیر عملیات اجرایی مسیرهای آغاجاری به بهبهان- زیدون- گچساران- منصوریه و کارخانه آسفالت آغاز شده است .

این عضو شورای برنامه ریزی استان تصریح کرد: با تلاش هایی که صورت گرفته این پروژه ها هم اکنون از پیشرفت های فیزیکی قابل توجه ای برخوردار هستند که به مرور زمان به بهره برداری خواهند رسید .

رضایی تاکید کرد: در این بین نیز مشکلاتی وجود دارد که در تلاش هستیم با رفع آنها به پیشرفت و ادامه کار عملیات راه سازی در منطقه با جدیت بیشتری ادامه دهیم.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان

    اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات