گزارش نشست هماهنگی مهندسان مشاور عضو:

گزارش نشست هماهنگی مهندسان مشاور عضو:



دوشنبه 25شهریورماه 98 نشستی با حضور مهندسان مشاور انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی باهدف تعامل و هم‌اندیشی درباره صدور خدمات فنی و مهندسی و توجه جدی به نقش جامعه مهندسان مشاور ایران در انجمن صادرکنندگان برگزار شد.

در این نشست که با حضور بیش از 30شرکت عضو این انجمن صادرکنندگان برگزار شد، دکتر آل رسول نائب رئیس شورای مدیریت جامعه مهندسان مشاور ایران به ارائه پیشینه کوتاهی به حضور مهندسان مشاور در این انجمن پرداخت.

وی اظهار داشت: از میان 270 شرکت عضو انجمن، 42 شرکت مهندس مشاور عضو جامعه مهندسان مشاور و 32 شرکت با پیشینه مهندسی مشاور هستند و لازم است از این پتانسیل در راستای اهداف انجمن استفاده کرد و در تصمیم سازی ها نقش منسجم تری ایفا نمود.

در ادامه مهندس مسگرپور نماینده کنونی جامعه مهندسان مشاور ایران در انجمن صادرکنندگان به ارائه توضیحاتی درباره عملکرد انجمن پرداخت.

در این نشست دیگر اعضای مهندسان مشاور انجمن صادرکنندگان نیز به ایراد نظرات خود درباره تعامل گسترده‌تر و حضور مؤثرتر در این انجمن با توجه به مشکلات موجود در عرصه پروژه‌های عمرانی و نحوه تخصیص بودجه پرداختند و مقرر شد افزون بر هماهنگی‌های مجدد به‌ویژه در خصوص فعالیت‌های انجمن صدور خدمات فنی و مهندسی در اولین فرصت، نشست نیم روزه‌ای به‌منظور انتقال تجربیات موفق صدور خدمات مهندس مشاور را موردنقد و بررسی قرار دهند.



DSCF9979.JPG




لینک اصل خبر در سایت جامعه مهندسان مشاور ایران

    منبع خبر

    جامعه مهندسان مشاور ایران

    جامعه مهندسان مشاور ایران یک انجمن می باشد

      نظرات