قدردانی امام جمعه میانه از شهرداری بابت نصب سردیس سرداران شهید در میدان ورودی شهر

قدردانی امام جمعه میانه از شهرداری بابت نصب سردیس سرداران شهید در میدان ورودی شهر

قدردانی امام جمعه میانه از شهرداری بابت نصب سردیس۶تن از سرداران شهید در میدان ورودی شهر

emam jome

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین عبدالله محمدی در خطبه‌های نماز جمعه میانه از اقدام شهرداری و شورای اسلامی شهر میانه برای زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا در سطح شهر قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میانه به نقل از سایت خبری میانه نیوز: امام جمعه میانه خطاب به نمازگزاران جمعه این شهر گفت: در برخی شهرها که برخی شهرداری‌ها اقدام به حذف نام شهدا از کوچه و خیابان‌ها کرده‌اند شهرداری و شورای اسلامی شهر میانه اقدام به نصب سردیس ۶ تن از سرداران شهید این شهرستان در ورودی شهر کرده که این موضوع موجب خرسندی خانواده‌های شهدا، جانبازان و عموم مردم شده است .

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میانه افزود: باید در زندگی همه ما زوایایی از نام شهدا بوده و راه و سیره آنان ادامه داشته باشد. شهدا آبرو و عزت ایران اسلامی هستند که در این راستا حضرت آقا فرمودند که نام شهید و عنوان شهادت بر فراز کوی‌ها و برزن‌ها افتخار و موهبتی برای کشور است که باید ادامه یابد .

شهرداری میانه در دومین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس سردیس شش تن از سرداران دفاع مقدس شهرستان میانه را در میدان شهید فرقانی (میدان ورودی شهر از سمت غرب) نصب کرد که مورد استقبال خانواده ای معظم ایثارگران و رزمندگان و عموم مردم میانه قرار گرفت.

sardise sardaran defae mogaddas 1398 15

خبر مرتبط:

از سردیس سرداران شهید میانه رونمایی شد / تصاویر و مشخصات

لینک اصل خبر در سایت شهرداری میانه

    منبع خبر

    شهرداری میانه

    شهرداری میانه

    شهرداری میانه یک شهرداری در شهر میانه می باشد

      نظرات