تداوم عملیات زیر سازی و آسفالت در سطح منطقه پنج

شهردار منطقه 5 شهر ارومیه گفت:عملیات زیر سازی و آسفالت در سطح منطقه پنج تداوم دارد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  وحید عباسی با بیان این که اجرای عملیات مختلف عمرانی و زیرسازی در سطح منطقه پنج ادامه دارد، عنوان کرد:  در همین راستا عملیات زیرسازی کوچه منشعب از خیابان ورزش توسط معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری منطقه پنج اجرا شد.

وی با اشاره به تداوم ادامه عملیات اصلاح جداول خیابان سلطانی، عنوان کرد: ادامه عملیات اصلاح جداول خیابان سلطانی توسط معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری منطقه پنج در حال اجراست.

عباسی عنوان کرد:  همچنین عملیات جدول گذاری خیابان 16 متری منشعب از خیابان ورزش توسط معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری منطقه پنج در حال اجراست.

وی با اشاره به عملیات مرمت و آسفالت نوار حفاری های خیابان حسن زاده، بیان کرد: عملیات مرمت و آسفالت نوار حفاری های خیابان سربازان گمنام (برق)، خیابان حسن زاده انجام شد.

شهردار منطقه 5 شهر ارومیه با بیان این که عملیات احداث پارک واقع در زمین های دادگستری در مراحل پایانی خود قرار دارد افزود: با توجه به درخواست های مکرر اهالی و نبود فضای سبز در محدوده زمین های دادگستری شهرداری منطقه پنج با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه اقدام به ایجاد فضای سبز برای شهروندان کرده است که این عملیات در مراحل نهایی خود قرار دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات