پیام تبریک شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت هفته نیروی انتظامی

پیام تبریک شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت هفته نیروی انتظامی

باسمه‌تعالی

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می‌کنند و به آن اعتماد دارند . مقام معظم رهبری ) مدظله‌العالی (

نیروهای انتظامی حافظان امنیت، آسایش و آرامش مردم و همچنین مظهر اقتدار، نظم، مهربانی و رأفت در جامعه هستند چراکه پیشرفت و توسعه همه‌جانبه و پایدار، تنها در سایه نظم و امنیتی فراهم می‌شود که نیروهای انتظامی به جامعه هدیه می‌دهند.

بی‌شک امنیت و آرامش امروز جامعه ما، مدیون فداکاری‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که در سایه تلاش و مجاهدت آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و توسعه کشور مهیا شده و نام اين نيرو، زنده کننده دلاوري و ايثارگري غيور مرداني است که با توکل به خداوند، برای برقراري امنيت و آسایش مردم با تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر گام برداشته‌اند.

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان‌برکف که بی‌تردید کار و تلاش خستگی‌ناپذیر و ایثار بی‌وقفه آنان زمینه‌ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است .

این‌جانبان ضمن تبريك هفته نيروي انتظامي به حافظان نظم و امنيت ، مراتب تشكر و قدرداني را از تلاش‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های فرماندهان و سربازان نيروي انتظامي بالأخص فرماندهی و پرسنل خدوم نیروی انتظامی شهرستان مبارکه ابراز و اميدواریم در سایه رهنمودهاي فرماندهي معظم كل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در پاسداري از خون شهيدان گران‌قدر انقلاب اسلامي و پيشبرد اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي در برقراري نظم و امنيت جامعه موفق و مؤید باشيد .

سید محسن هاشمی- شهردار مبارکه

هدایت اله عباسیان-رییس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات