بهره‌برداری از یک میدان، یک مسجد و 22 معبر شهری

بهره‌برداری از یک میدان، یک مسجد و 22 معبر شهری

مهدی بذرافشان، با اشاره به برگزاری مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها دوشنبه 15 مهرماه بیان کرد: در سیزدهمین هفته اجرای طرح چلچراغ توسعه، میدان شهید کاظم‌زاده قصاب به همراه رونمایی از سردیس این شهید، مسجد میثم تمار در میدان میوه و تره‌بار، 22 معبر در مناطق یک و سه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی،در خصوص بهره‌برداری از میدان شهید کاظم‌زاده قصاب و سردیس این شهید والامقام گفت: مراسم بهره‌برداری از این پروژه که در تقاطع خیابان سلمان و شهیدان بخشی واقع است با حضور خانواده‌ شهید از ساعت 7:30 صبح آغاز می‌شود.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: اعتبار تقریبی این پروژه که شامل آزادسازی و اجرای میدان بوده، حدود 7 میلیارد ریال است.
بذرافشان، افتتاح و بهره‌برداری از مسجد میثم تمار واقع در میدان میوه‌ و تره‌بار را یادآور شد و گفت: مراسم بهره‌برداری از این مسجد نیز که با اعتباری به میزان 6 میلیارد ریال احداث گردیده، پیش از ظهر فردا همراه با اقامه نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.
وی، به بهره‌برداری از 17 معبر در منطقه یک به عنوان پروژه دیگر چلچراغ توسعه در هفته سیزدهم اشاره و عنوان کرد: این معابر با مساحت 8300 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 800 میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.
به گفته وی، این معابر در خیابان‌های باباافضل، فاضل نراقی، علوی و ملاحبیب‌الله شریف واقع شده است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، همچنین بهره‌برداری از پنج معبر منطقه سه که با مساحتی بیش از 9 هزار متر مربع و نیز با صرف اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال اجرا شده را به عنوان پروژه دیگر سیزدهمین هفته طرح چلچراغ توسعه متذکر شد.

بذرافشان،اضافه کرد: بهره‌برداری از این معابر در گازرگاه و آیت‌الله سعیدی(ره) صورت می‌گیرد.
به گفته وی،از جمله عملیات انجام شده برای معابر مورد بهره‌برداری قرار گرفته شامل بلوک فرش، جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت بوده است.

بذرافشان با بیان اینکه بهره‌برداری از این پروژه‌ها بر اساس نظر و خواست معتمدین محلی و بر مبنای نیاز منطقه‌ها صورت پذیرفته است، از تلاش بی‌وقفه مناطق یک و سه و سازمان‌های عمران و بهسازی و زیباسازی در زمینه اجرا تقدیر کرد
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات