تقدير از روابط عمومي شهرداري اصفهان در كنفرانس ملي

تقدير از روابط عمومي شهرداري اصفهان در كنفرانس ملي

هفتمين كنفرانس ملي «حرفه‌اي گرايي در روابط عمومي» با حضور جمع كثيري از فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومي ايران در هتل المپيك تهران گشايش يافت.

به گزارش ايمنا ، در هفتمين كنفرانس ملي «حرفه‌اي گرايي در روابط عمومي» مديران روابط عمومي منتخب ملي از نگاه اعضاي شوراي سياستگذاري هفته روابط عمومي ايران و دبيرخانه كنفرانس معرفي و تقدير شدند.

در اين كنفرانس «علي راعي»، مشاور رسانه‌اي شهردار اصفهان به نيابت از «ايمان حجتي» مدير روابط عمومي شهرداري اصفهان، لوح تقدير و تنديس هفتمين كنفرانس حرفه گرايي را دريافت كرد.

«سيد غلامرضا كاظمي دينان»، رييس شوراي سياستگذاري هفته روابط عمومي ايران در آيين گشايش  هفتمين كنفرانس ملي حرفه‌اي‌گرايي در روابط عمومي با اشاره به سرعت انتقال اطلاعات و گستردگي ارتباطات و اهميت جايگاه روابط عمومي بر ارتقاي دانش و سطح اگاهي فعالان اين عرصه تاكيد كرد.

كاظمي دينان افزود: هفتمين كنفرانس ملي حرفه‌اي گرايي در روابط عمومي، با عنوان روابط عمومي ديجيتال برگزار شده و در اين رويداد اساتيد و صاحب نظران به ايراد مقالات و اخرين تكنولوژي هاي ارتباط جمعي و نگرش هاي نوين ارتباطي خواهند پرداخت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات