ترکیب هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر بیرجند برای سومین سال متوالی بدون تغییر باقی ماند.

ترکیب هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر بیرجند برای سومین سال متوالی بدون تغییر باقی ماند.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: برای سومین سال متوالی اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند با همان ترکیب روز اول، اعضای هیات رئیسه خود را مجددا انتخاب کردند.

ابراهیم تقی زاده از اعضای این شورا خواست تا با همدلی، وفاق و وحدت، امور محوله را در سطح شهر بیرجند پیش ببرند.

وی عدم تغییر در هیئت رئیسه و کمیسیون‌های شورا را برای سومین سال متوالی نشان از انسجام، هماهنگی و کارآمد بودن این شورا دانست که این اتفاق در سطح شوراهای اسلامی کشور که سالانه اعضای هیئت رئیسه آنها جابه جا می‌شوند کم نظیر است.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند ابراز امیدواری کرد؛ این وحدت رویه همچنان ادامه داشته باشد تا بتوانیم بیشتر از گذشته در مسیر توسعه و تحول و شکوفایی شهر گام برداریم.

وی افزود: تامین منافع شهر با بهره‌مندی از ظرفیت شوراهای اسلامی امکانپذیر است و شورای اسلامی شهر و روستا باید ارتباط مردم با دستگاه‌های اجرایی را تقویت کرده و از مشکلات مردم در نهادهای اجرایی و اجتماعی بکاهند.

تقی زاده شوراهای اسلامی را بالاترین نماد مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی دانست و یادآور شد: هر چه همفکری، هم‌اندیشی و خرد جمعی اعضای شوراهای اسلامی بیشتر باشد زمینه توسعه همه جانبه شهر مهیاتر و هموارتر می‌شود.

لازم به ذکر است در این انتخابات، دکتر ابراهیم تقی زاده به عنوان رئیس، فاطمه زهرا هلال بیرجندی نائب رئیس و دکتر علیرضا محمودی‌راد به عنوان منشی انتخاب شدند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر بیرجند

    منبع خبر

    شورای شهر بیرجند

    شورای شهر بیرجند یک شورای شهر در شهر بیرجند می باشد

      نظرات