انتقال پایانه مسافربری راه ابریشم در دستورکار  ...

انتقال پایانه مسافربری راه ابریشم در دستورکار ...

انتقال پایانه مسافربری راه ابریشم در دستورکار مدیریت شهری

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، صبح امروز رئیس و جمعی از اعضای کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد از پایانه مسافربری راه ابریشم بازدید کردند.

مجتبی بهاروند در پایان این بازدید به گفتگو با خبرنگار ما پرداخت و اظهارکرد: پایانه مسافربری راه ابریشم با مساحت 4 هکتار در میان بافت فشرده مسکونی و در مجاورت فضاهای سبز گسترده شهری و پراکنده محلی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های کمیسیون عمران، حمل‌‎ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد تمرکززدایی ارائه خدمات در پایانه مرکزی امام‌رضا(ع) است، گفت: تجمیع سرویس‌دهی اتوبوس‌های برونشهری از مبدا مشهد به اقصی نقاط کشور و همچنین اتوبوس‌های درونشهری در این پایانه، معضلات ترافیکی و آلودگی هوای بسیاری را برای شهر ایجاد کرده که باید چاره‌اندیشی شود.

بهاروند خاطرنشان کرد: به همین منظور، احداث پایانه های مسافربری مختلف در غرب و شرق مشهد در دستورکار قرار گرفته و امروز هم بازدیدی از پایانه راه ابریشم داشتیم؛ پایانه‌ای که بیشتر کارکرد روستایی دارد.

رئیس کمیسیون‌ عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد با بیان اینکه شهرداری مشهد در حال بررسی است تا مکان فعلی پایانه راه ابریشم را تغییر کاربری دهد و این پایانه به مکان جدید خود منتقل شود، افزود: در محل جدید کاربری های مختلف اعم از اتوبوس‌های برونشهری، درونشهری، تاکسیرانی و مترو پیش‌بینی شده که گام موثری در جهت رفاه حال شهروندان مناطق کم‌برخوردار مشهد خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات