مربیان و قهرمانان مدرسه ووشوی چناران تجلیل شدند.

مربیان و قهرمانان مدرسه ووشوی چناران تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، «دکتر ابوالقاسم دشتی» رئیس کمیسیون فرهنگی شورا و «مهندس هادی بارویی» شهردار و ریاست هیأت ووشو به همراه فرماندهی بسیج ادارات و کارخانجات ناحیه مقاومت سپاه چناران با حضور در باشگاه محل تمرین ووشکاران چناران از مربیان و قهرمانان ووشو شهرستان تجلیل کردند.


رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر چناران در این مراسم با تقدیر از زحمات مربی و تلاش ورزشکاران رشته ووشو در کسب یازده مدال رنگی رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور، گفت: با عنایت به زحمات مربیان و استعداد خوب جوانان و نوجوانان این شهر در رشته های مختلف، چناران در موضوع ورزش از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است که می بایست از این ظرفیت‌ها به خوبی بهره گرفت.

وی افزود: مجموعه شورا و شهرداری در کنار شما ورزشکاران هستند و در حد توان از این رشته مدال آور حمایت خواهند کرد.


در ادامه مهندس بارویی، شهردار چناران هم با بیان اینکه ورزشکاران رشته ووشو توانسته اند کلکسیونی از مدال های رنگارنگ را در مسابقات مختلف کسب کنند، افزود؛ رشته ووشو در این شهر به رغم گمنامی با وجود قهرمانان ارزنده ایی که دارد از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است.

رئیس هیات ووشو چناران تصریح کرد: در حال حاضر با زحمات استاد نیکنام دبیر هیات و استاد جواد هاتفی، ورزش ووشو در یک جایگاه ویژه ایی قرار گرفته است و همچنان که شاهد اعتلای ورزشکاران ارزنده این رشته ورزشی مفرح و پرتحرک در سطح کشور هستیم، انشالله در میادین جهانی نیز پیشرفت مضاعف شیربچه های خوب چناران را خواهیم دید.

گفتنی است در این مراسم با اهدا هدایایی از استاد نیکنام دبیر هیات و استاد هاتفی مربی دلسوز ووشو و همچنین یازده نفر از مدال آوران کشوری ووشوی چناران تجلیل بعمل آمد.

لازم به ذکر است در پایان مراسم نیز از سوی دبیر هیات، مربی و اعضای مدرسه ووشوی با اهدا کاپ قهرمانی مسابقات کشوری و لوح تقدیر به دکتر بارویی ریاست هیأت ووشو شهرستان از زحمات و تلاشهای ایشان تقدیر کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات