شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر چناران با صدور پیامی، هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.

شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر چناران با صدور پیامی، هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری شهرداری و شورای شهر چناران، «حسین سپهری» رئیس شورای شهر و «مهندس هادی بارویی» شهردار چناران با انتشار پیام مشترکی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.


متن پیام بدین شرح است:

ما هنوز #شهادتی بی درد می طلبیم، غافل از آنکه #شهادت را جز به اهل درد نمی دهند.

نخستین روزهای مهر برای مردم این سرزمین یاد آور غرور ملی ست که بوسیله مردان مرد این سرزمین با اتحاد و همبستگی در برابر دشمن متجاوز بعثی ایستادند و با نثار خون پاک خویش از مرزهای ایران همیشه سرافراز جانانه دفاع کردند.

این هفته در واقع کتاب زرینی ست که صفحات آن از رشادت‌ها و تصاویر برجسته ترین فرزندان ایران عزیز مزین گردیده تا انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر هر تجاوزی بیمه گردد.

سرو قامتانی که از کوچه و خیابان‌های چناران و روستاهای آن روزگارش دوشادوش دیگر هموطنان غیورمان به مصاف با لشکریان صدام بعثی اعزام میشدند تا ندای حق طلبی و عدالت خواهی خود را به گوش مردم دنیا برسانند.


این روزها، گواه یادها و چهره هایی ست که نام و صورت مبارکشان در اذهان ما همچنان باقی مانده است، سبک بالانی همچون، انفرادی، غزنوی، خوشرو، حسن زاده، ستاری، نیرومند، یزدانی، شهیدان صفامنش، صباحی، جنگی، اکبری، مافی، درخانی و بیش از چهارصد آلاله گلگون کفن و صف شکنان گردان پر افتخار و خط شکن «یدالله» که خون پاکشان در دفاع از شریعت اسلامی نهال نوپای جمهوری اسلامی را آبیاری کرد تا امروز شاهد درخت تنومندی بنام جمهوری اسلامی ایران باشیم.


لذا بر خود فرض میدانیم به نمایندگی از مجموعه بزرگ مدیریت شهری و سایر اعضای محترم در شورای اسلامی شهر چناران ضمن گرامیداشت این هفته و تبریک این ایام به محضر مبارک امام خامنه ایی «مدظله العالی» و مردم غیور ایران، یاد و خاطره همه شهیدان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و به روان پاک همه قهرمانان وطن درود میفرستیم

لینک اصل خبر در سایت شهرداری چناران

    منبع خبر

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران

    شهرداری چناران یک شهرداری در شهر چناران می باشد

      نظرات