سومین جلسه درخصوص چگونگی ایجاد آزمایشگاه مرکزی در جهت توسعه و گسترش صنایع غذایی شهرستان دامغان

سومین جلسه درخصوص چگونگی ایجاد آزمایشگاه مرکزی در جهت توسعه و گسترش صنایع غذایی شهرستان دامغان

سومین جلسه درخصوص چگونگی ایجاد آزمایشگاه مرکزی در جهت توسعه و گسترش صنایع غذایی شهرستان دامغان در روز دوشنبه ۹۸/۷/۱۳ راس ساعت ۱۰ صبح در سالن جلسات شورای اسلامی شهر دامغان برگزار شد.

در این جلسه که به میزبانی شورای اسلامی شهر دامغان برگزار شد؛ آقای زارع زاده رئیس شورا و مسئول کمیسیون اشتغال و کارآفرینی شورای شهر، گزارشی از اقدامات انجام شده طی ماههای گذشته و ضرورت پیگیری تا به ثمر رساندن طرح ایجاد آزمایشگاه مرکزی صنایع غذایی شهرستان، ارائه نمودند. ایشان در همین رابطه متذکر شدند که تاکنون با بیشتر دست اندرکاران تولید صنایع غذایی جلساتی داشته ایم که مسئولیت آزمایشگاه مرکزی را با شرایط ویژه خودش قبول نمایند ولیکن تاکنون شرکت یا شخص خاصی که واجد شرایط باشد این مسئولیت را نپذیرفتند و لذا در این جلسه که با حضور معاونت پژوهشی دانشگاهها برگزار شد، قصد داریم ضمن تشریح اهمیت و ضرورت ایجاد آزمایشگاه مرکزی، تقاضا نماییم یکی از دانشگاههای دامغان به میدان آمده و مسئولیت این امر خطیر را بر عهده گیرد.

در ادامه سرکار خانم منصوری مدیرکل محترم آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان ضمن تایید و تاکید بر ایجاد آزمایشگاه مواد غذایی و آزمایشگاه مکانیک خاک که در شهرک صنعتی به شهرداری دامغان به صورت اجاره ای واگذار شده، اظهار داشتند ما برای راه اندازی دو مجموعه فوق از هیچ همکاری و کوششی فروگذار نخواهیم بود و تعجب من در آن است که چرا تاکنون این دو مرکز راه اندازی نشده است.

در ادامه جلسه سرکار خانم دکتر بقائی مدیر پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با اشاره به اینکه حدود ۲۰ سال رشته صنایع غذایی دانشگاه آزاد فعالیت دارد و هم اکنون نیز در سه سطح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری فعالیت دارد، اعلام آمادگی نمود در صورتیکه آزمایشگاه موردنظر خواسته های ما را تامین کند و هزینه ای بر ما تحمیل نکند، حاضر به پذیرش مسئولیت و راه اندازی آن هستیم.

در ادامه جلسه حضار نقطه نظرات خود را مطرح و تصمیمات به شرح ذیل اتخاذ گردید:

۱- موضوع اخذ مجوز و فعالیت آزمایشگاه مکانیک خاک در جلسه ای با حضور مدیرکل و کارشناسان محترم مسکن و شهرسازی، معاون محترم امور عمرانی استاندار، شهرداری و شورای شهر دامغان، مدیرکل محترم فنی و حرفه ای استان و مدیر محترم شهرستان، پیگیری شود.

۲- درخصوص آزمایشگاه صنایع غذایی مقرر شد، بعد از بازدید و رایزنی های مسئولین محترم دانشگاه آزاد، موضوع در جلسه ای با حضور مسئولین محترم شبکه بهداشت، شهرداری و شورای شهر، فنی و حرفه ای و دانشگاه آزاد مورد بررسی و ملاحظه قرار گیرد.

۳- بعد از اخذ مجوز در دو مورد فوق فرد یا افرادی مسئولیت تبلیغات و اطلاع رسانی و جذب نمونه های آزمایشگاهی در سطح کشور و استان و شهرستان را برعهده گیرند.

جلسه ساعت ۱۲ با ذکر صلوات خاتمه یافت.

حاضرین جلسه:

۱- رضا زارع زاده رئیس شورا و مسئول محترم کمیسیون اشتغال و کارآفرینی شورای شهر

۲- سرکار خانم منصوری مدیرکل محترم آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان

۳- سرکار خانم دکتر بقائی مدیر محترم پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان

۴- سرکار خانم شوکت آبادی معاون محترم مرکز فنی و حرفه ای خواهران

۵- آقای ناصر ابراهیمی عضو محترم شورای شهر

۶- آقای زینتی رئیس محترم مرکز فنی و حرفه ای برادران شهرستان دامغان

۷-  آقای گودرزی مسئول محترم سرمایه گذاری شهرداری

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر دامغان

    منبع خبر

    شورای شهر دامغان

    شورای شهر دامغان یک شورای شهر در شهر دامغان می باشد

      نظرات