دردهای شهر را تسکین می دهیم

دردهای شهر را تسکین می دهیم

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ سید مازیار علوی نامزد تصدی پست شهرداری قزوین با حضور در صحن شورای اسلامی شهر قزوین به بیان برنامه های خود پرداخت.

علوی به تحقق برنامه پنج ساله شهرداری اشاره کرد و گفت: باید طی یک کار عملیاتی برنامه مصوب پنج ساله شهرداری را تحقق بخشیم و در این راستا چند محور در اولویت کار قرار می گیرند.

عبور خط لوله نفت و مسیرنامناسب و خطرساز بودن آن، احتمال طغیان رود در کمربندی شرق، عدم بازنگری طرح ۱۵ ساله جامع شهر قزوین و خروج پادگان نظامی از قزوین، ایجاد کمربند سبز بین نواحی منفصل و شهرقزوین و توزیع عادلانه امکانات در این مناطق از جمله مباحث مطرح شده توسط این نامزد تصدی شهرداری قزوین بود.

علوی به موضوع اختیار دادن به نواحی و محله محوری و حضور بیشتر خود به عنوان شهردار در محلات تاکید کرد.

وی به ناهماهنگی دستگاهای اجرایی در شهر قزوین اشاره کرد و گفت: قزوین یک اسم و پرچم دارد و باید همه سازمانهای خدمت رسان همکاری و همدلی داشته باشند.

به گفته این نامزد تصدی شهرداری قزوین، شهرداری دستگاه حاکمیتی نیست؛ چراکه ما مردم دوست و طرف مردم هستیم و باید هماهنگی میان دستگاههای قزوین وجود داشته باشد.

علوی تاکید کرد: گره هایی در این شهر افتاده که باید با سرانگشت تدبیر باز شود.

وی با اشاره به الودگی های پسماند در شهر قزوین تاکید کرد: این الودگی ها ناشی از زیاده خواهی کسانی است که نمی خواهند حق شهر را پرداخت کنند و باید حتما به انها رسیدگی شود.

علوی با تاکید بر تعیین تکلیف پل امام رضا(ع) افزود: اگر بخواهیم کمربندی داشته باشیم حداقل باید 10متر تعریض شود.

علوی در پاسخ به سوال یکی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در خصوص استفاده از ظرفیت شهرداری قزوین اظهار داشت: من تیم مشاوره پنج نفره خواهم داشت و نزديك صددرصد از ظرفیت و توانمندی پرسنل شهرداری استفاده خواهم کرد.

وی ادامه داد: طرح فوریتی برای قزوین لازم داریم و تمام توان شهرداری به محلات شهر رفته و دردهای شهر را تسکین می دهیم تا اعتماد مردم جلب شود.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون گرایشات سیاسی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری ما نیاز به اصولگرای اصلاح طلب داریم ؛ بنابراین نباید شهر را سیاسی کنیم.

گفتنی است؛ سید مازیار علوی نامزد تصدی پست شهرداری قزوین دارای تحصیلات دکترای کارآفرینی گرایش توسعه، معاون توسعه و برنامه ریزی يكي از مناطق شهرداری تهران، مشاور میراث فرهنگی شهردار تهران ازجمله سوابق این نامزد تصدی جایگاه شهرداری قزوین است.
/پایان پیام/

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر قزوین

    منبع خبر

    شورای شهر قزوین

    شورای شهر قزوین یک شورای شهر در شهر قزوین می باشد

      نظرات