تجلیل از آتش نشانان قروه به مناسبت هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی

تجلیل از آتش نشانان قروه به مناسبت هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی

تجلیل از آتش نشانان قروه به مناسبت هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی



به گزارش روابط عمومی شهرداری قروه  مراسم تجلیل از آتش نشانان قروه به مناسبت هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی در ایستگاه شماره ۱ آتشنشانی قروه برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم آقای حسن بیگی مسئول آتش نشانی و ایمنی قروه ضمن ارائه عملکرد آتش نشانی قروه به بیان دغدغه ها و کمبودهای حوزه آتش نشانی قروه پرداختند.

در ادامه آقای پروندی شهردار قروه ضمن تبریک روز آتش نشانی و ایمنی اظهار داشت: در سالهای اخیر علی رغم محدودیت منابع و اعتبارات اتفاقات مثبتی در این حوزه رخ داده است که می توان به احداث ایستگاه آتش نشانی شماره ۲، تغییر در ساختار انسانی و جوانگرایی در مجموعه آتش نشانی و تامین تجهیزات مورد نیاز و به روز اشاره کرد.

در ادامه ایشان با بیان کاستی های حوزه آتش نشانی قروه ابراز امیدورای نمودند که با نگاه ویژه سرپرست فرمانداری شهرستان قروه در کمیته برنامه ریزی شهرستان بتوان بخشی از این مشکلات را مرتفع نمود.

در نهایت آقای الماسی سرپرست فرمانداری شهرستان قروه با تبریک روز آتشنشانی از خدمات شبانه روزی آتشنشانان تجلیل نمودند. وی یادآور شد: با تعامل بیشتر دستگاهها و پیگیری ها شورای شهر قروه می توان در سال آتی با تبدیل آتشنشانی قروه به سازمان به حل مشکلات و کمبودهای این مجموعه کمک کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قروه

    منبع خبر

    شهرداری قروه

    شهرداری قروه یک شهرداری در شهر قروه می باشد

      نظرات