تمدید  مهلت ارسال آثار جشنواره ملی دیوارنگاری شهر یاسوج تا نهم مهرماه

تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره ملی دیوارنگاری شهر یاسوج تا نهم مهرماه

شهردار یاسوج گفت: فراخوان اولین جشنواره ملی دیوارنگاری شهر یاسوج تا نهم مهرماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر نستهن مقدم با اعلام این خبر بیان داشت: بنا به درخواست هنرمندان و با تصمیم کمیته برگزاری اولین جشنواره ملی دیوارنگاری شهر یاسوج، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا نهم مهرماه تمدید شد.

رئیس اولین جشنواره ملی دیوارنگاری شهر یاسوج ادامه داد: طبق برنامه زمان بندی جشنواره،  چهارشنبه ۱۰مهر مرحله انتخاب آثار و اعلام نتایج به شرکت کنندگان صورت می گیرد و روز شنبه ۱۳مهر اجرایی دیوارنگاری ها در شهر شروع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه ۱۸ مهر نیز انتخاب آثار برتر و  مراسم اختتامیه برگزار می شود.

مقدم تصریح کرد: به همه آثار پذیرفته شده توسط هیات انتخاب مبلغ 40 میلیون ریال و به 4 گروه برتر نیز به ترتیب مبالغ 70, 60 , 50 , 40 میلیون ريال پرداخت خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ در این جشنواره 34 بدنه شهری که توسط تیم کارشناسی کمیته سیما و منظر شهر یاسوج انتخاب شده است به فراخوان گذاشته شده است و هنرمندان می توانند، آثار خود را جهت انتخاب و شرکت در فراخوان به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

پوستر و جزئیات اولین جشنواره دیوارنگاری جنوب کشور در سطح ملی، در سایت شهرداری یاسوج به آدرس www.www.yasujct.com منتشر شده است.


بر اساس این گزارش علاقمندان می توانند با مراجعه به بخش فراخوان در سایت شهرداری یاسوج از جزئیات این فراخوان مطلع شوند. (اینجا کلیک کنید)

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یاسوج

    منبع خبر

    شهرداری یاسوج

    شهرداری یاسوج یک شهرداری در شهر یاسوج می باشد

      نظرات