آغاز مطالعات اجرای بوستان عبادت در گرگان

آغاز مطالعات اجرای بوستان عبادت در گرگان

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، عبدالرضا دادبود عصر امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان که با حضور ذاکران اهل بیت(ع) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین محافلی که در شهرها برگزار می‌شود محافل ذاکران اهل بیت(ع) است که برکات زیادی را برای شرکت کنندگان به ویژه جوانان به همراه دارد.

وی ادامه داد: سعی ما در شهرداری گرگان در ایام و مناسبت‌های مختلف به ویژه ایام محرم بر این بوده فضاسازی بسیار خوبی را داشته باشیم و بتوانیم با تعامل دو طرفه شرایط فعالیت‌های هیات‌های عزاداری را بهبد ببخشیم.

شهردار گرگان تصریح کرد: نگاه ما در شهرداری گرگان توجه به مباحث ارزشی و دینی در برنامه‌های فرهنگی است و حتی در پیوست‌های فرهنگی پروژه‌های عمرانی این موضوع مورد تاکید بوده و خواهد بود.

دادبود گفت: برای اولین بار در شهرداری گرگان طراحی بوستان عبادت در دستور کار قرار گرفته است که می‌تواند در موضوعات گردشگری مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: این پارک به صورت پایلوت در گرگان ساخته خواهد شد و امیدواریم تا دهه فجر امسال بتوانیم مطالعات آن را به پایان برسانیم و در سال آینده آن را اجرایی کنیم.

شهردار گرگان تصریح کرد: ما در سطح شهر 53 پارک داریم که بنا داریم در مطالعات اولیه کلبه‌هایی با عنوان کبله‌های فرهنگی با هدف ترویج مباحث دینی و فرهنگی بسازیم.

دادبود گفت: این کلبه‌ها علاوه بر تقویت اقدامات فرهنگی می‌تواند سطح امنیت را در پارک‌ها افزایش خواهد یافت.

آغاز مطالعات اجرای بوستان عبادت در گرگان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات