جلسه شورای شهر با حضور شهردار ، رئیس و اعضای هئیت مدیره سازمان نظام پزشکی لاهیجان برگزار شد

جلسه شورای شهر با حضور شهردار ، رئیس و اعضای هئیت مدیره سازمان نظام پزشکی لاهیجان برگزار شد

جلسه شورای شهر لاهیجان با حضور دکتر کاظمی شهردار لاهیجان ، دکتر قسمتی زاده رئیس سازمان نظام پزشکی لاهیجان و سیاهکل و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی در سالن جلسات شورای شهر لاهیجان برگزار شد .

جوادنجار تمیزکار رئیس شورای شهر لاهیجان در سخنانی فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان را به عموم مسلمانان جهان بویژه همشهریان عزیز لاهیجانی تسلیت عرض نمودند و از درگاه پروردگار متعال قرارگرفتن در زمره مومنان واقعی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و اهل بیت (ع) را مسئلت داشتند.

نجار تمیزکار هدف از برگزاری جلسه را تعامل بین مدیریت شهری و نظام پزشکی در حوزه سلامت عنوان نمود و اظهار داشت : بی‌گمان اساس و پایه هر شهری وجود شهروندانی است که بتوانند برای ساختن شهر، مشارکت کنند و این امر بی‌گمان نیازمند شهروند سالم در جامعه است؛ بر همین اساس نیاز است راههای داشتن شهر سالم و شهروند سالم و مسایل و مشکلات این حوزه بررسی شود .
وی مباحث زیست محیطی ، بهداشت روانی شهروندان و آلودگی هوا و حمل و نقل شهری، دفع زباله های عفونی و بیمارستانی ، کنترل سگهای بی پناه را از جمله موضوعات قابل توجه دانست که می توان با همکاری و همدلی نزدیک بین نظام پزشکی با شورا و شهرداری به نتایج مثبتی در این زمینه رسید.
دکتر کاظمی شهردار لاهیجان طی سخنانی ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت سرور سالار شهیدان حضرت ابا عبدا… حسین (ع) و یاران باوفای ایشان ، اظهار داشت : شهر ایده آل شهری است که با سلامت روان، جسم و شادمانی شهروندان همراه است و بخش اعظم این وظیفه بر عهده شهرداری هاست .
وی گفت : ما معتقد به خرد جمعی هستیم تا بتوانیم بهتر برنامه ریزی کنیم و از این رو همکاری فی مابین شهرداری لاهیجان و سازمان نظام پزشکی می تواند ما را به سوق دادن به سمت مدیریت یکپارچه شهری در حفظ سلامت شهروندان یاری کند.

✅دکتر مهران قسمتی زاده رییس نظام پزشکی لاهیجان و سیاهکل نیز طی سخنانی با اشاره به برخی از مسائل و مشکلات اجتماعی از جمله مسئله اعتیاد که بسیاری از خانواده ها با آن درگیر هستند ، بر لزوم تعامل بیشتر شهرداری و نظام پزشکی در این خصوص کنترل این موضوع تأکید نمود .
وی همکاری در احداث آسایشگاه بیماران روانی ، احداث موسسات سلامت ، برگزاری کارگاههای آموزشی بیماری های مزمن و انجام اقدامات مشترک فرهنگی ، ورزشی و اجتماعی و بر تشکیل کمیته تخصصی مشترک تأکید نمود .
در این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان و اعضای هیات مدیره سازمان نظام پزشکی لاهیجان و سیاهکل در مورد مسائل شهری و تخصصی سخنان خود را مطرح کردند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر لاهیجان

    منبع خبر

    شورای شهر لاهیجان

    شورای شهر لاهیجان یک شورای شهر در شهر لاهیجان می باشد

      نظرات