انتصاب احمد محمدیان به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی شهرداری

انتصاب احمد محمدیان به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی شهرداری

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری با حکم عباس رجبی شهردار مرکز استان احمد محمدیان به عنوان سرپرست جدید معاونت اداری و مالی شهرداری ساری منصوب شد. این حکم در جلسه ای که با حضور زلیکانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری، معاونان، مشاوران و جمعی از مدیران و مسئولان شهرداری ساری در دفتر معاونت اداری و مالی شهرداری مرکز استان برگزار شد ابلاغ گردید

. در این جلسه علی اکبر زلیکانی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ضمن قدردانی از زحمات چند ساله طاهری، معاون سابق اداری و مالی شهرداری این گونه تغییرات در سیستم اداری را مرسوم دانست و گفت: از آقای طاهری بابت زحمات و تلاش‌هایی که در سال های اخیر برای پیشبرد اهداف شهرداری داشته قدردانی می کنم.

. نایب رئیس شورای اسلامی شهر این عزل و نصب ها را یک روال مرسوم در سیستم اداری در راستای دستیابی به اهداف شهرداری دانست و خاطرنشان کرد: امیدوارم این انتصاب زمینه ساز رشد و توسعه بیش از پیش برای شهرداری مرکز استان باشد. زلیکانی گفت: بدون تردید اجرای طرح یکپارچه سازی مالی و شهرسازی در آینده نزدیک زمینه ساز رشد سازمانی و پیشرفت کارها و فعالیت ها در شهرداری خواهد بود .

در پایان وی برای سرپرست جدید معاونت اداری و مالی شهرداری ساری آرزوی توفیق کرد.

در ادامه، محمدی کیادهی مشاور شهردار و رئیس شورای اسلامی کار شهرداری ساری با اشاره به ضرورت تفکر سازمانی در مجموعه شهرداری اظهار داشت: همه ما باید تفکر سازمانی داشته باشیم و این عزل و نصب ها را یکی از ظرفیت‌های این تفکر سازمانی بدانیم.

وی سطح توقع شهروندان و کارکنان از شهرداری را بالا دانست و گفت: در سال‌های اخیر کارهای بزرگی در شهرداری انجام شده است و خانواده بزرگ شهرداری از مسئولان جدید همت بلند می‌خواهند؛ چرا که سطح توقعات شهروندان و کارکنان شهرداری از مسئولان بالا رفته است و پاسخ گویی به آن همت بلند می طلبد.

در ادامه سید مصطفی طاهری نیز از زحمات چند ساله کارکنان شهرداری قدردانی کرد و ابراز داشت: از همه همکارانم بابت تلاش‌ها و کمک هایی که در سال‌های اخیر داشتند تشکر می‌کنم و انشالله هر کجا باشم خدمت‌گزار شهر و شهروندان ساروی خواهم بود

بود. در ادامه احمد محمدیان سرپرست جدید معاونت اداری و مالی شهرداری نیز در سخنانی از حسن اعتماد شهردار سابق قدردانی کرد و گفت: از اعتماد مهندس رجبی تشکر می‌کنم و با همت همه عزیزان در مجموعه شهرداری با قدرت به کار ادامه خواهم داد و در این راه از تجربیات مدیران سابق نیز استفاده خواهم نمود

در پایان این نشست، با اهدای لوحی از زحمات طاهری قدردانی شد و حکم سرپرستی معاونت اداری و مالی به محمدیان ابلاغ شد.

شایان ذکر است سید مصطفی طاهری نیز بعنوان  مشاور شهردار و مسئول پیگیری امور مربوط به اعتبارات تخصیصی بر پروژهای عمرانی و دولتی منصوب شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات